اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۶۳۶

ساسان، مهره نفوذی پرسپولیس!

هفته‌هاست که در مورد حسرت پرسپولیسی‌ها به خاطر جدایی ساسان انصاری از این تیم بحث می‌شود و حالا این موضوع با توجه به هت‌تریک هفته دوازدهم انصاری برابر نفت تهران، حسابی داغ‌تر شده است...
۱۹:۵۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته‌هاست که در مورد حسرت پرسپولیسی‌ها به خاطر جدایی ساسان انصاری از این تیم بحث می‌شود و حالا این موضوع با توجه به هت‌تریک هفته دوازدهم انصاری برابر نفت تهران، حسابی داغ‌تر شده است. ساسان در حال حاضر 9گله است و مسلما با هر گلی که او به ثمر می‌رساند، پرسپولیسی‌ها بیشتر به این فکر می‌کنند که کاش انصاری را حفظ می‌کردند و به خصوص با توجه به درپیش بودن لیگ قهرمانان آسیا، از حضورش سود می‌بردند. با همه این تفاسیر اما، فعلا ساسان حداقل از یک جهت حسابی مشغول خدمت به پرسپولیس است. در حقیقت انصاری بخشی از گل‌هایش را به تیم‌هایی زده که در کورس بالای جدول، رقیب سرخپوشان تهرانی به شمار می‌آیند! او در تساوی 2-2 تراکتور و فولاد در تبریز از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتورسازان را باز کرد، در بازی با استقلال تهران به زیبایی گل مساوی را درون دروازه این تیم جا داد و برابر نفت تهران هم هت‌تریک کرد تا در مجموع 7امتیاز از سه رقیب مستقیم پرسپولیس در بالای جدول گرفته باشد! این ظاهرا حداقل کاری بوده که انصاری توانسته برای عشق دومش در ایران انجام بدهد.
  •     به اضافه سروش؟
فولادی‌ها مدعی هستند یک نیم‌فصل دیگر از قرارداد آنها با سروش رفیعی باقی مانده و این بازیکن باید در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم به اهواز برگردد. ظاهرا کمیته انضباطی بررسی‌هایش را در این مورد انجام داده و رأیش را هم صادر کرده اما دست‌کم تا زمان تنظیم این مطلب، دبیرکل فدراسیون رأی نهایی را اعلام نکرده است. به هر حال اگر رأی به سود فولاد باشد و سروش رفیعی هم به این تیم در حال اوج اضافه شود، اصلا بعید نیست فولاد در این فصل افق‌های وسیع‌تری پیدا کند. تیمی که ابتدای فصل گزینه سقوط تلقی می‌شد، حالا شتاب فوق‌العاده‌ای در جدول گرفته و با افزوده شدن احتمالی سروش رفیعی، حتی می‌تواند گزینه جدی کسب سهمیه آسیایی هم باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین