اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۴۹۳
ملی پوش سابق نوجوانان و جوانان ایران این روزها در لیگ سدته دوم پرتغال درخشش جالب توجهی از خود نشان داده تا مورد توجه رسانه های این کشور قرار بگیرد.
۱۰:۴۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا جمالی ملی پوش سابق نونهالان، نوجوانان و جوانان ایران که در کنار بازیکنانی همچون احسان حاج صفی ، کریم انصاری فرد، جلال الدین علی محمدی و ... در رقابت های آسیایی به میدان رفته بود این روزها در رقابت های دسته دوم پرتغال با پیراهن تیم کوئیلیو نمایش درخشانی ارائه می دهد تا جایی که مورد توجه روزنامه های این کشور قرار گرفته و با تعریف و تمجیدهای زیادی روبرو شد.


علیرضا جمالی در پست هافبک به عنوان ستاره کوئیلیو در ماه گذشته میلادی انتخاب و در کنار ادی فرناندز مورد توجه یکی از روزنامه های پرتغال قرار گرفت که در گزارشی مفصل به نحوه رشد این بازیکن ایرانی و سابقه او پرداخت. جمالی 25 ساله چند فصلی می شود که راهی پرتغال شده و پیراهن همان باشگاهی را برتن می کند که در مقطعی علیرضا حقیقی را به عنوان دروازه بان در اختیار داشت.

 


رقابت های دسته دوم پرتغال در هشت گروه برگزار می شود که تیم های برتر هر گروه به مرحله دوم صعود کرده و از میان آنها سه تیم راهی دسته اول می شوند که کوئیلیو در گروه چهارم این رقابت ها از موقعیت مناسبی برای صعود به دور دوم برخوردار است و علیرضا جمالی با درخشش خود در بازی های قبلی نقش به سزایی در موفقیت های تیمش ایفا کرده است.

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین