اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۰۹۷

قربانی اعتماد منصوریان را بی جواب نذاشت

مهاجم گلزن آبی پوشان با گلی که در دیدار با صبای قم به ثمر رساند اجازه نداد تا کابوس از دست رفتن نتیجه برای آبی ها تکرار شود.
۱۴:۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی قربانی در دیدار با صبای قم دومین گل استقلال را وارد دروازه حامد لک کرد تا برد شاگردان منصوریان در این دیدار تضمین شده باشد. قربانی که جز معدود بازیکنانی است که منصوریان با خود از نفت تهران به استقلال آورده در فرصتهایی که سرمربی آبی ها به او داده، عملکرد فوق العاده ای داشته است.


مهاجم شمالی آبی ها برابر صبای قم نیز از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفت و البته در نیمه اول نیز موقعیت های خوبی را به دست آورد که نتوانست از آنها استفاده کند. قربانی اما در نیمه دوم برای ثبت سومین گل خود با پیراهن استقلال در لیگ برتر کار سختی نداشت و پاس خوب جابر انصاری در دهانه دروازه به این بازیکن رسید تا خیال استقلال برابر صبای 9 نفره راحت شود.


قربانی با توجه به اینکه دقایق کمتری نسبت به دیگر بازیکنان در ترکیب آبی پوشان قرار گرفته، عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشته و نشان داده که در محوطه جریمه راه باز کردن دروازه حریفان را به خوبی بلد است و منصوریان می تواند در دیدارهای سخت لیگ به این مهاجم سر زن اعتماد کند.


مهاجم آبی پوشان بعد از این گل شادی گل خود را با سردار عمادی که از شهیدان سوادکوه، زادگاه این بازیکن است تقدیم کرد تا گل این سوم قربانی رنگ و بوی دیگری بگیرد.

عکس رضا سعیدی پور

 

 

 

 

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین