اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۰۱۴

روزگار تلخ قهرمانان دو فصل گذشته لیگ

حسین فرکی و عبدا... ویسی قهرمان‌های دوره چهاردهم و پانزدهم لیگ برتر روزهای خوشی را همراه با تیم‌های خود پشت سر نمی‌گذارند.
۱۹:۴۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| هفته دوازدهم لیگ برتر با بازی تیم‌های سپاهان و سایپا پیگیری شد؛ در یکی از این دیدارها تیم سایپا با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد و در تبریز تیم گسترش فولاد موفق شد با نتیجه 2 بر 1 میهمان خود سپاهان اصفهان را شکست دهد. نتایجی که شرایط این دو تیم و مربیان آن‌ها را در وضعیت نامناسبی قرار داد.


سرنوشت حسین فرکی در سپاهان تکرار می‌شود؟
قبول شکست 2 بر صفر مقابل تیم استقلال خوزستان موجب شد تا حسین فرکی تلویحا استعفای خود را اعلام نماید. فرکی در لیگ چهاردهم موفق شده بود همراه با سپاهان قهرمان شود، اما ادامه نتایج ناامید کننده این مربی همراه با سایپا موجب شد تا پیش از اینکه مدیران سایپا تصمیمی در مورد قطع همکاری با او بگیرند، پیش دستی کند  و خودش استعفا کند. سایپا تا پایان هفته دوازدهم تنها موفق به کسب یک پیروزی شده و 6 تساوی و 5 شکست در کارنامه این تیم دیده می‌شود. نتایجی که این تیم را به رتبه نازل پانزدهم سوق داده است.  البته حسین فرکی استعفای خود را در کنفرانس خبری اعلام کرد و پس از نشست خبری علی اینانلو مشاور مدیرعامل سایپا دقایقی به صورت شخصی با حسین فرکی در مورد تصمیم او گفتگو کرد و هنوز معلوم نیست استعفای او مورد قبول هیئت مدیره باشگاه قرار بگیرد.


ویسی به امید روزهای خوش
در تبریز هم عبدا... ویسی به گسترش فولاد تبریز باخت تا در ادامه روند بی ثبات این تیم، پنجمین شکست فصل زردپوشان اصفهانی رقم بخورد. ویسی سال گذشته با قهرمان کردن استقلال خوزستان پا به سپاهان گذاشت و سپس با ایجاد طرحی جدید که بر استفاده از جوانان و کم کردن هزینه های باشگاه تمرکز داشت، ساختاری جدید را در این تیم پدید آورد. تیم سپاهان در این فصل هنوز نتوانسته نمایش های خوبی را ارائه دهد و در هر سه خط دفاعی، میانی و تهاجمی با مشکل هماهنگی مواجه است. طلایی پوشان از دوازده هفته سپری شده صاحب 4 پیروزی، 5 شکست و 3 تساوی هستند؛ نتایجی که آن ها پیش از انجام 4 بازی باقی مانده هفته دوازدهم در رتبه نهم قرار گرفته اند. بی شک این نتایج نه مورد قبول هواداران تیم سپاهان است و نه عبدا.. ویسی و این مربی با خوش بینی برای پایان دادن به این شرایط به روزهای آینده خواهد اندیشید.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فرکی سایپا
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین