اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۶۹۹

بررسی مسائل تیم نفت در نشست ویژه شهریاری و خلیلی

در نشست ویژه سرپرست باشگاه و سرپرست تیم بزرگسالان نفت مسائل مختلف مربوط به تیم بررسی شد.
۱۸:۱۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی نفت تهران، جلسه ویژه حسین شهریاری و محسن خلیلی سرپرست تیم بزرگسالان نفت به مدت یک ساعت در باشگاه برگزار و مسایل مختلف مربوط به تیم مورد بررسی قرارگرفت.

در این نشست محسن خلیلی گزارشی از وضعیت تیم و برنامه های مدنظر علی دایی را ارائه کرده و درباره سفر به اهواز و همچنین بازی حساس مقابل استقلال در جام حذفی و سایر برنامه های پیش رو مواردی را مطرح کرد.

شهریاری سرپرست باشگاه نیز در این جلسه از زحمات و تلاش های محسن خلیلی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با حمایت های مالکان باشگاه، درایت کادرفنی و تلاش و زحمات بازیکنان و کلیه عوامل تیم و باشگاه این نتایج تداوم یافته و تیم نفت که تا اینجای کار نتایج فوق العاده ای کسب کرده بتواند با ادامه همین روند در جمع مدعیان لیگ و جام حذفی باقیمانده و دوستداران نفت را خوشحال کند.


همچنین خبر دیگر از نفت اینکه کاپیتان و دو بازیکن تیم بزرگسالان نفت با حضور در بیمارستان پیگیر وضعیت امیرحسین مرادی شدند.

علیرضا عزتی کاپیتان تیم بزرگسالان نفت به اتفاق توحید غلامی و حسین جعفری برای عیادت از بازیکن تیم امید نفت دقایقی پیش در بیمارستان حضور یافتند تا پیگیر وضعیت این بازیکن بوده و از وی عیادت کنند.

3 بازیکن تیم بزرگسالان از آنجا که امیرحسین مرادی بدلیل گازگرفتگی ممنوع الملاقات هستند موفق به دیدار با وی نشده و پس از گفت و گو با مسئولان بیمارستان و نزدیکان این بازیکن بیمارستان را ترک کردند.

دیروز نیز شهریاری سرپرست باشگاه، فریادشیران مدیر آکادمی و کمپانی سرمربی تیم و تعدادی از اعضای تیم های پایه در بیمارستان پیگیر وضعیت این بازیکن جوان و بااستعداد بودند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین