اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۶۶۱

خونه به خونه با برد آشتی می‌کند؟

خونه به خونه چند هفته‌ای که نمی‌برد و به همین بهانه 4 امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته است. فاصله‌ای که ممکن است به 7 امتیاز هم افزایش یابد اگر سپیدرود بازی معوقه با اکسین را با پیروزی پشت سر بگذارد.
۱۵:۱۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| خونه به خونه این هفته میهمان فجر سپاسی است که تا به اینجای کار تنها 5 امتیاز گرفته و یکی از سه نامزد سقوط به دسته دوم است! این بازی فرصت خوبی است که خونه به خونه با برد آشتی کند. هر چند بازی با فجر سختی‌های خاص خود را دارد چرا که این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌آید تا با ارائه بازی‌های انتحاری عقب ماندگی‌هایش را جبران کند.


خونه به خونه با بازیکنان باتجربه‌ای چون پژمان نوری که در اختیار دارد می‌تواند از روزهای سخت به سلامت عبور کند و دوباره مدعی قهرمانی شود. البته نمی‌شود منکر شد حضور همین بازیکنان با کیفیت در ترکیب تیم خونه به خونه موجب می‌شود حریفان با انگیزه در برابر خونه به خونه بازی کنند.


بنابراین خونه به خونه برای پیروزی باید تلاش مضاعفی داشته باشد. نه فقط به این بهانه که حریفان در برابر خونه به خونه با انگیزه بازی می‌کنند. حضور مدعیان در لیگ یک پر رنگ‌تر از گذشته شده و این طور می‌شود گفت تا تیم هشتم مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین