اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۶۶۰

رضایی: همه از فرکی حمایت می‌کنند

غلامرضا رضایی، مهاجم با تجربه تیم سایپا معتقد است تک تک بازیکنان تیم باید تمرکز بیشتری برای بهتر شدن شرایط تیم صرف کنند. رضایی در خصوص بازی این هفته برابر استقلال خوزستان، شرایط کلی لیگ و... به سوالات پاسخ می‌دهد...
۱۵:۰۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| غلامرضا رضایی، مهاجم با تجربه تیم سایپا معتقد است تک تک بازیکنان تیم باید تمرکز بیشتری برای بهتر شدن شرایط تیم صرف کنند. رضایی در خصوص بازی این هفته برابر استقلال خوزستان، شرایط کلی لیگ و... به سوالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
  • بازی هفته گذشته با نفت چطور بود ؟
با توجه به شرایطی که تیم ما دارد برای برد به میدان رفته بودیم و تا قبل از پنالتی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما به نظر من داور به اشتباه پنالتی گرفت تا در ادامه کار برای ما سخت شود .
  • بازی این هفته را مقابل استقلال خوزستان چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
در این هفته تمرینات بسیار خوبی داشیتم و تیم به خوبی ریکاوری شده است. شرایط خوبی داریم کسب این سه امتیاز بسیار مهم است چون می‌توانیم با برد در این بازی بهتر و بهتر شویم .
  • مشکل تیم سایپا چیست که خوب نتیجه نمی‌گیرد؟
فکر می‌کنم باید هرچه سریع‌تر تک تک بازیکنان خودشان را پیدا کنند تا با تمرکز بیشتری بازی‌ها را ادامه دهیم چون تیم ما فوتبال بدی را به نمایش نمی‌گذارد پس حق ما جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی است .
  • با توجه به این وضعیت برخی می‌گویند قرار است حسین فرکی اخراج شود. اطلاعی از این موضوع داری؟
اصلا این‌طور نیست، مدیر عامل و تمام مسئولان تیم تمام قد و بسیار حرفه‌ای از آقای فرکی حمایت می‌کنند. به نظر من هم دلیلی ندارد که بخواهد چنین اتفاقی رخ بدهد. مدیریت،آقای فرکی و بازیکنان بسیار با انگیزه به فکر ادامه لیگ هستند تا نتیجه مطلوبی را در پایان لیگ کسب کنیم .
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: رضایی سایپا فرکی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین