اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۵۲۶
کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن گفت:مدیران باشگاه با وجود همه مشکلات تا امروز امکان سفر هوایی را برای تیم مهیا کرده اند و امیدوارم که این بار هم این اتفاق بیفتد.
۱۶:۲۳ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مشکلات مالی باشگاه راه آهن باعث شد تا بازیکنان  این تیم در آستانه بازی حساس با مس کرمان  اقدام به تعطیلی تمرینات کنند. اتفاقاتی که در آخرین جلسه تمرین افتاد و در نهایت هم واکنش تعدادی از بازیکنان این تیم را به همراه داشت.

محسن بیاتی‌نیا کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن در گفت‌و‌گویی درباره شرایط تیمش می گوید:با تلاش مجموعه باشگاه نتایج خوبی را تا امروز به دست آوردیم و واقعا حیف است که در این شرایط از تیم حمایت نشود.بازیکنان ریالی پول نگرفته اند و این بدترین اتفاق برای یک فوتبالیست است چراکه انگیزه بازیکن کم و احتمال مصدومیتش زیاد می شود. ما بازیکنانی داریم که از شهرهای اطراف به تهران می آیند و با تحمل این همه سختی پول هم نمی گیرند.خیلی از آن ها جوان هستند و در اول راه که اگر حمایت نشوند بعید نیست از فوتبال دلسرد شوند. بازیکنان هم خانواده دارند و بعضی از آن ها نان آور خانواده ها یشان هستند.این شرایط برای تیم قدیمی و ریشه دار راه آهن خوب نیست.

کاپیتان راه آهن درباره احتمال سفر زمینی تیمش به کرمان برای بازی با مس می گوید:این مسئله در شان باشگاه راه آهن نیست.مدیران باشگاه با وجود همه مشکلات تا امروز امکان سفر هوایی را برای تیم مهیا کرده اند و امیدوارم که این بار هم این اتفاق بیفتد.ما بازی سختی را در پیش داریم و سفر زمینی سختی های این بازی را بیشتر می کند.»

او درباره کمک دادستانی به تیم راه آهن می گوید:این طور که من شنیدم دادستانی محترم قول مساعد برای کم کردن مشکلات تیم داده اند که امیدوارم هر چه زودتر ما شاهد تاثیر مثبت این اقدامات باشیم چرا که آلان زمان کمک به تیم راه آهن است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین