اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۲۶۷

پتانسیل خارج شدن از بحران را داریم

سیامک کوروشی مدافع تیم سایپا معتقد است که مشکل گل نزدن این تیم فقط به مهاجمین مرتبط نیست و موضوعی مربوط به کل بازیکنان است.
۱۷:۲۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| سیامک کوروشی مدافع تیم سایپا در مورد دیدار برابر نفت تهران که با ادامه ناکامی های این تیم همراه شد ، گفت: در این بازی موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما متاسفانه مثل بازی های قبلی موفق به گلزنی نشدیم و توپ هایمان گل نشد. متاسفانه به نظرم یک اشتباه داوری هم رخ داد و گل اول را خوردیم؛ در این شرایط هم تیم دچار استرس می شود و فشار زیادی بر تیم وارد می شود و گل دوم را هم روی اشتباه های پی در پی خوردیم.


مدافع تیم سایپا در مورد اینکه چرا تیم سایپا در خط حمله عملکرد خوبی ندارد، ادامه داد: این موضوع فقط به مهاجم ها ربط پیدا نمی کند. از خط دفاعی که خودم هستم موقعیت از دست دادیم تا هافبک ها و مهاجمین. نمی دانم مشکل اصلی چه چیزی است و چطور باید حل شود. تمرینات زیادی برای گلزنی انجام می دهیم ولی در بازی اکثر موقعیت هایمان به گل تبدیل نمی شود. بازیکنان در این شرایط دچار استرس می شوند. به هر حال امیدارم خیلی زود بتوانیم به یک برد دست پیدا کنیم و به طلسم این اتفاقات پایان دهیم.


کوروشی در مورد مصدومیت مهدی ترابی که بهترین گلزن تیم سایپا به حساب می آید، عنوان داشت: ترابی برای ما بازیکن ارزشمندی است و تا حالا 4 گل و 2 پاس گل برای تیم فراهم کرده است. در دیدار بعدی ما غلامرضا رضایی و امید خالدی را هم نداریم که به مشکلات ما در امر گلزنی دامن می زند و امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی نتیجه خوبی بگیریم.


مدافع سابق تیم نفت تهران در مورد شرایط روحی بازیکنان تیم سایپا در تمرینات اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است. چون همه بچه ها با هم رفیق هستند و شکست برای هر تیمی اتفاق می افتد؛ در این شرایط چاره ای جز تلاش برای نتیجه گرفتن نداریم.


وی در مورد دیدار بعدی این تیم برابر استقلال خوزستان افزود: استقلال خوزستان تیم آسیایی لیگ است و مهاجمین خطرناکی دارد. این جایگاه نه در شان مربی ما است و نه بازیکنان. در فوتبال از این دست اتفاقات می افتد و بستگی به این دارد که چطور با آن کنار بیاییم. برای رد شدن از این بحران ها نیاز به آدم های بزرگی داریم که فکر می کنم تیم ما این پتانسیل را دارد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین