اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۲۵۱

بلاخره تماشاگر میلیاردی استقلال رفتنی شد

اینكه می‌گویند یك سیب تا به زمین بیفتد هزار چرخ می‌زند را حالا استقلالی‌ها با گوشت و استخوان لمسش می‌كنند. وقتی منصوریان سرمربی استقلال شد، خیلی‌ها خوشحال شدند كه حالا دلیلی برای خوشحالی‌شان نمی‌بینند، خیلی‌ها هم امیدی به خوشبختی نداشتند اما حالا خوشبختی دو دستی آنها را چسبیده است...
۱۶:۳۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| اینكه می‌گویند یك سیب تا به زمین بیفتد هزار چرخ می‌زند را حالا استقلالی‌ها با گوشت و استخوان لمسش می‌كنند. وقتی منصوریان سرمربی استقلال شد، خیلی‌ها خوشحال شدند كه حالا دلیلی برای خوشحالی‌شان نمی‌بینند، خیلی‌ها هم امیدی به خوشبختی نداشتند اما حالا خوشبختی دو دستی آنها را چسبیده است. نمونه‌اش همین امین حاج‌محمدی كه وقتی منصوریان به استقلال آمد از خوشحالی در پوستش نمی‌گنجید و حالا می‌فهمد نه‌تنها دلیلی برای خوشحالی وجود نداشته، بلكه باید ناراحت هم می‌شده یا مجید حسینی كه میان یك‌دوجین مدافع اسم‌ورسم‌دار میلیاردی، یك‌باره مدافع فیكس استقلال شد و حالا هم روی قیمتش رفته و احتمالا مشتریان زیادی هم پیدا كرده است.
  •  درگیری از كجا شروع شد؟
اینكه داستان منصوریان و حاج‌محمدی از كجا شروع شد را همه می‌دانند، همان قصه معروفی كه حاج‌محمدی وقتی قراردادش با نفت تمام شد، بدون اجازه منصوریان به استقلال پیوست و علیمنصور از همان روز پرونده بازیكنی به اسم حاج‌محمدی را در ذهنش بست. وقتی امسال منصوریان به استقلال آمد، حاج‌محمدی فقط روزهای خوبش در نفت را مرور كرد، اما منصوریان به جدایی بدون اجازه او فكر می‌كرد و وقتی لیست خروجی استقلال را می‌نوشت، اسم حاج‌محمدی را در آن لیست نیاورد تا این بازیكن را تنبیه كند. حالا سكونشینی‌های پیاپی مدافعی كه قراردادش یك میلیارد و صد میلیون تومان است حكم چوب استاد را دارد.
  •  مانع جدایی
حاج‌محمدی در ابتدای فصل چند مشتری جدی داشت، مشتریانی كه یك‌میلیارد تومان به او نمی‌دادند اما می‌توانستند این بازیكن را هنوز در زمره مدافعان گران‌قیمت لیگ قرار دهند. اما حالا چه بر سر این بازیكن آمده است؟ كسی كه به گفته خود مربیان استقلال خوب تمرین می‌كند و آماده است، اما حتی در میان نیمكت‌نشینان هم جایی ندارد. حالا همه متوجه شده‌اند كه مشكل سكونشینی حاج‌محمدی فنی نیست و انگار که سرمربی استقلال در حال انتقام گرفتن از او است. بعضی هم مدعی‌اند که کادر فنی استقلال می‌خواهد آنقدر این بازیكن را خسته كند كه در نهایت خودش درخواست رضایتنامه بدهد و از استقلال برود.
  •   حاج محمدی می‌رود
پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که حاج‌محمدی در نیم‌فصل بدون تردید استقلال را ترك می‌كند، اما اینكه او به كجا خواهد رفت هنوز مشخص نیست و بعید است این بازیكن با توجه به حساسیت‌ها تا به الان با تیمی مذاكره كرده باشد. اما آنچه روشن است بازیكنی كه در یك نیم‌فصل دو بار و آن هم برای چند دقیقه نیمكت‌نشین شد، دلش نمی‌خواهد بیشتر از این تحقیر شود و احتمالا با بخشش بخشی از مطالباتش از استقلال می‌رود. این بازیكن از فصل گذشته 450 میلیون تومان طلب دارد و این فصل كمتر از 250 میلیون تومان دریافتی داشته است. با این حساب احتمالا باید چیزی حدود یك میلیارد تومان را ببخشد و راهی تیمی شود كه اول احترامش در آن حفظ شود و بعد به او بازی برسد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین