اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۱۷۷
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: «مهارت گلزنی تنها با تمرینات مستمر حل می‌شود و مهاجمان پرسپولیس باید وقت بیشتری را اختصاص دهند تا گلزن موفقی شوند.»
۱۱:۴۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| اسماعیل حلالی درباره تساوی دیروز پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: «پیکان تیم تاکتیکی و منسجمی است که از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای استفاده می‌کند. ضمن اینکه مهره های با تجربه‌ای در این تیم حضور دارند که می‌توانند به موفقیت تیم‌شان کمک کنند. در کنار این‌ها سرمربی تیم پیکان مجید جلالی است. مربی کاربلد و فوتبال شناسی که در سال‌های اخیر توانسته تیم‌های مدعی در لیگ برتر بسازد.»

 

او ادامه داد: «پیکان با نمایش خوبی که داشت باعث شد تا بازی پایاپای باشد و پرسپولیس نتواند برتری محسوسی در این بازی داشته باشد. پرسپولیس همچون همیشه تهاجمی بازی کرد اما پیکانی‌ها اجازه ندادند تا این تیم بازی همیشگی خود را انجام دهد و حملات خوبی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند. برای همین هر لحظه احتمال آن وجود داشت که یکی از دو تیم گل بزند و برنده شود.»

 

هافبک سابق پرسپولیس افزود: «اخراج محمد انصاری در اواسط نیمه دوم باعث شد تا تیم برانکو دست به عصا بازی کند و اگر چه سرمربی پرسپولیس دوست داشت تیمش برنده از زمین خارج شود ولی به بازیکنانش گفت که محتاط باشند و برای رسیدن به گل به آب و آتش نزنند. پرسپولیبس پیش از این باختی در لیگ برتر نداشت و به‌طور حتم نمی‌خواست بازنده از ورزشگاه شهدای قدس خارج شود. اگر چه تراکتورسازی موفق شد 3 امتیاز را بگیرد ولی سرمربی پرسپولیس بهتر دید تا تیمش به یک امتیاز بسنده کند و چشم به بازی‌هایی بعدی داشته باشد.»

 

حلالی درباره عدم گلزنی مهدی طارمی و علی‌علیپور و اشاره برانکو به این موضوع تصریح کرد: «علیپور و طارمی ذاتا گلزن نیستند. آنها باید به صورت اختصاصی تمرین گلزنی کنند و در کوتاه مدت هم تبدیل به یک گلزن قهار نمی‌شوند. در گذشته علی دایی و فرشاد پیوس مهاجمانی بودند که راه گلزنی را پیدا کرده بودند و می‌دانستند چگونه دروازه حریفان را باز کنند اما در حال حاضر پرسپولیس خلا بازیکنی که بتواند مشکل خط حمله‌اش را حل کند را به شدت حس می کند.»

 

او خاطرنشان کرد: «طارمی و علیپور مهارت‌های زیادی دارند. آنها یک به یک‌ها را به خوبی رد می‌کنند،‌ طول گام‌های آنها بلند و مناسب است، جایگیری خوبی در محوطه جریمه حریف دارند ولی توانایی لازم برای گلزنی را ندارند. باید دقت کنند و تمرینات‌شان را افزایش دهند تا بتوانند برای تیم‌شان گل بزنند. مهارت گلزنی تنها با تمرینات مستمر حل می‌شود و مهاجمان پرسپولیس باید وقت بیشتری را اختصاص دهند تا گلزن موفقی شوند.»

 

حلالی درباره اینکه پرسپولیس برای قهرمانی خطر چه تیمی را بیشتر از بقیه حس می‌کند، گفت: «تا اینجا تراکتورسازی ثابت کرده که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر است. در کنار آن تم نفت‌تهران هم این فصل موفق عمل کرده است. به نظرم تیم‌های پیکان و استقلال هم می‌توانند در ادامه جزو مدعیان باشند و برای قهرمانی بجنگند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین