اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۱۱۷

علیپور پشت سنگر مهدی طارمی

علی علیپور در یازدهمین هفته از لیگ برتر همچنان در حسرت گل زدن به سر می‌برد و این در حالی است که انتقادات به سمت طارمی است.
۱۹:۵۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهاجم شمالی پرسپولیس این روزها خوش شانس است که مهاجم جنوبی علیرغم آمار مناسب گلزنی در فرصت سوزی عملکرد بهتری دارد تا آمار ناامید کننده‌ی او به چشم نیاید.

 


علی علیپور که در ابتدای فصل یکی از بازیکنان مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شد و سرمربی کروات این تیم در هجمه‌هایی که با جدایی مهدی طارمی به وجود آمده بود، تکیه بر این مهاجم را در این فصل عنوان می‌کرد و توانایی فنی‌اش را می‌ستود. با این حال او از علیپور در هفته های ابتدایی به عنوان مهاجم اصلی خود در کنار وحید امیری سود برد و در ادامه با بازگشت طارمی او به نیمکت بازگشت. علیپور به عنوان بازیکن اصلی در دیدار برابر نفت آبادان نیز جشنواره ای از فرصت سوزی به راه انداخت که با هجمه شدید هواداران این تیم همراه شد. اکنون سوال اصلی اینجاست که در پرسپولیس چرا علیپور نمی تواند در نقش گلزن ظاهر شود و تمام فشارها به سمت مهدی طارمی است که فرصت های خوبی برای تیمش ایجاد می کند و البته قدر آنها را نمی داند. علیپور البته در نقش فیزیکی و درگیرانه با مدافعان حریف قرار می گیرد که این مساله او را دور از دروازه قرار می دهد تا از نقش اصلی خود در قالب یکی از امیدهای گلزنی تیم دور شود.

 


مسلما علی علیپور که مدعی داشتن پیشنهادات خارجی نیز می باشد باید به عنوان مهاجم نقش اصلی خود را در گلزنی نیز ایفا کند تا فشار تنها روی یکی از مهاجمان این تیم برای امید اول گلزنی قرار نگیرد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین