اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۹۴۶

نبی: با وزیر ملاقات نداشتم

مهدی محمد‌نبی، دبیركل سابق فدراسیون فوتبال كه با دستور محمود گودرزی وزیرسابق ورزش و جوانان از سمت خود بركنار شده بود، این روزها با دستور سلطانی‌فر ،وزیر جدید ورزش و جوانان به پست قبلی خود نزدیك شده است وگفته می‌شود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است كه تصمیم لازم را برای بازگشت نبی به فدراسیون بگیرد...
۱۹:۱۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی محمد‌نبی، دبیركل سابق فدراسیون فوتبال كه با دستور محمود گودرزی وزیرسابق ورزش و جوانان از سمت خود بركنار شده بود، این روزها با دستور سلطانی‌فر ،وزیر جدید ورزش و جوانان به پست قبلی خود نزدیك شده است وگفته می‌شود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حال بررسی این موضوع است كه تصمیم لازم را برای بازگشت نبی به فدراسیون بگیرد. گفته می‌شود این سوژه‌ای است كه این روزها كل اركان فدراسیون در مورد آن صحبت می‌كنند.اما خود نبی در این زمینه شفاف صحبت نمی‌كند و حتی تاكید دارد تصمیمی در این ارتباط نگرفته است.
  • گویا دیشب در یك مراسم دورهمی كه اكثر پیشكسوتان فوتبال و حتی ورزش كشور حضور داشتند شركت كردید. درست است؟
بله، اما من بانی جلسه نبودم خود پیشكسوتان این مراسم را گرفته بودند و من هم میهمان بودم و برحسب وظیفه در این مراسم حاضر شدم. پیشكسوتان معمولا چنین مراسم‌هایی می‌گیرند كه كار خیلی خوبی است و دیداری تازه می‌شود. البته فقط شامل فوتبالی‌ها نمی‌شود بلكه پیشكسوتان ورزش هم حضور دارند. در واقعا یك دید و بازید چند ساعته است.
  • برخی رسانه‌ها در چند روز گذشته از ملاقات شما با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان خبر داده بودند. شما این موضوع را تایید می‌كنید؟
من نمی‌دانم این خبر از كجا و چگونه منتشر شده است اما من ملاقاتی با آقای وزیر نداشتم.
  • اما این خبر سر و صداهای زیادی ایجاد كرد.
من نمی‌دانم چه بگویم اما ملاقاتی با آقای سلطانی‌فر نداشتم.
  • گفته می‌شود وزیر ورزش و جوانان از مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال خواسته است كه شما دوباره به فدراسیون فوتبال برگردید. آیا خودتان علاقه‌ای به بازگشت به فدراسیون دارید؟
در مورد بازگشتم به فدراسیون فوتبال به دلیل اینكه در حال حاضر مجموعه دیگری تعهد دارند تصمیم نگرفتم.
  • یك موضوع هم كه همواره در رسانه‌ها مطرح است رابطه كاری شما و علیرضا منصوریان در عالم تجارت است. آیا این موضوع صحت دارد و اینكه شما بانی ورود این مربی به تیم ملی بوده‌اید؟
سوال دیگری ندارید؟ خداحافظ.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین