اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۹۰۹

دروغ است بگویم پیشنهاد ندارم

علیرضا منصوریان اخیرا اعلام کرده که تیمش برای نیم فصل نه لیست خروجی دارد و نه لیست ورودی اما به نظر می‌رسد استقلال در نیم فصل نقاط ضعفش را با جذب بازیكنان جدید ترمیم می‌كند...
۱۷:۳۳ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا منصوریان اخیرا اعلام کرده که تیمش برای نیم فصل نه لیست خروجی دارد و نه لیست ورودی اما به نظر می‌رسد استقلال در نیم فصل نقاط ضعفش را با جذب بازیكنان جدید ترمیم می‌كند. رحیم زهیوی، مهاجم استقلال خوزستان از جمله بازیكنانی است كه مورد توجه استقلال قرار گرفته و با توجه به متمم قراردادش می‌تواند در صورت نگرفتن پولش نیم فصل از تیمش جدا شود. این بازیکن به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌اش در خط حمله استقلال خوزستان و تعداد گل‌های زده و پاس‌های گلی که داده خود را به عنوان یکی از بازیکنان ارزشمند این فصل مطرح کرده است.او به دلیل شرایط مالی بدی كه برای استقلال خوزستان به وجود آمده بسیار ناراحت است و در همین رابطه پیش از بازی با سیاه‌جامگان گفت‌وگوی كوتاهی انجام داد.
  • ظاهرا مشكلات مالی باشگاه همچنان پابرجاست.
به ما قول داده بودند هرچه زودتر مشكلات را حل كنند اما هنوز هیچ خبری نشده و ما همچنان منتظر هستیم.فكر نمی‌كنم به این زودی‌ها مشكلات حل شود و فقط پورموسوی و بچه‌های تیم با جان و دل كار می‌كنند. پورموسوی توانسته با وجود تمام مشكلات بازیكنان را كنار همدیگر نگه دارد در حالی كه اصلا این كارها وظیفه او نیست.پورموسوی فقط باید به مسائل فنی توجه كند اما در واقع سنگ صبور همه شده است.
  • درست است كه از استقلال پیشنهاد دارید؟
من نمی‌توانم دروغ بگویم كه پیشنهادی ندارم. از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد دارم که استقلال هم یکی از آنهاست. البته من دوست دارم تمرکزم روی تیم خودم باشد اما انتظار دارم باشگاه استقلال خوزستان هم در قبال تعهدات مالی‌اش مسئول باشد.
  • چند درصد احتمال دارد از استقلال خوزستان جدا شوید؟
من تیمم را دوست دارم و همیشه هم برای موفقیت استقلال خوزستان تلاش كردم اما به هر حال بازیكنان هم زندگی دارند و ما نمی‌دانیم باید چطور زندگی‌مان را بگذرانیم.مطمئن باشید با ادامه این روند خیلی از بازیکنان در نیم فصل جدا خواهند شد.امیدوارم در 5 هفته‌ای كه به پایان نیم فصل مانده مسئولان باشگاه به قول‌شان عمل كنند و بازیكنان ستاره استقلال خوزستان در این تیم بمانند.ما برای تیم‌مان از جان مایه گذاشتیم و بی‌غیرت نیستیم.

پورموسوی:زهیوی و پورقاز حق دارند
پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان هم در مورد اینکه آیا بازیکنان به صورت کتبی رضایتنامه گرفته‌اند تا در صورت عدم پرداخت پولشان از تیم جدا شوند، گفت: «متمم رضایت‌نامه در دست بازیكنان است. البته من این برگه را ندیدم و فقط از طرف بازیکنان در جریان این مسئله قرار گرفتم چرا که در جلسه 12 بازیکن تیم با مسئولان باشگاه من حضور نداشتم. همه این نفرات متمم گرفتند تا در صورت عدم دریافت 50 درصد از پول خود تا نیم فصل می‌توانند جدا شوند. البته اگر 49 درصد هم پول به آنها پرداخت شود باز هم شرایط برای جدایی فراهم است.مگر شانس چندبار به یک فوتبالیست رو می‌کند. بازیکنان ما که تا به الان پولی در فوتبال دریافت نکردند. آنها می‌خواهند در زندگی خود برنامه‌ریزی کنند، ما 7 ماه است که پولی دریافت نکردیم. شکم و جیب خالی تعصب و غیرت نمی‌شناسد. در تعطیلات لیگ همه تیم‌ها اردو رفتند و کار اصولی انجام دادند اما ما فقط در اهواز و در خاک و باد کارمان را دنبال می‌کنیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین