اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۸۳۷

پرسپولیسی‌های سابق در یک قاب+عکس

یکی از جدال های حساس این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بازی بین تیم های پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان بود.
۱۲:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| از نکات جالب و حاشیه ای این دیدار حضور دو مربی پرسپولیسی روی نیمکت دو تیم بود. مهدی تارتار و وینگو بگوویچ. البته مهدی تارتار در زمان مربیگری علی پروین بازیکن تیم پرسپولیس بود و در زمان مربیگری علی دایی هم روی نیمکت این تیم به عنوان مربی حضور داشت.

 


این بازی پر افت و خیز و البته جذاب و تماشایی که با حضور پرشور تماشاگران شهر جم همراه بود دو بر صفر به سود پارس جنوبی خاتمه یافت تا این تیم بعد از دو باخت متوالی در برابر تیم  های اکسین و راه آهن به دهمین امتیاز خود در چهار بازی متوالی دست یابد. ضمن اینکه پارس جنوبی با کسب این 3 امتیاز 23 امتیازی شد. 


حال جدول رده بندی لیگ یک چهار تیم 23 امتیازی دارد. اکسین البرز – راه آهن – گل گهر و پارس جنوبی. این نشان می دهد رقابت در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور سخت و فشرده است و به دلیل برگزاری بازی ها در یک گروه تعداد مدعیان بیشتر شده است. این خود بیانگر این مسئله است صعود به لیگ برتر با یک گروهه شدن بازی ها سخت تر شده است.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین