اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۸۰۳

هدف بعدی سوشا، لیگ حرفه‌ای نروژ

بعد از دو سال ضعیف و پرحاشیه در پرسپولیس، غیر قابل پیش بینی‌ترین سرنوشت برای سوشا مکانی، حضور در فوتبال نروژ و بازی در ترکیب اصلی تیم ملی بود.
۰۳:۰۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از دو سال ضعیف و پرحاشیه در پرسپولیس، غیر قابل پیش بینی‌ترین سرنوشت برای سوشا مکانی، حضور در فوتبال نروژ و بازی در ترکیب اصلی تیم ملی بود اتفاقی که حتی خوشبین ترین کارشناسان هم احتمال آن را نمی‌دادند. مکانی در نروژ کمتر از دوران حضورش در پرسپولیس اشتباه نمی‌کرد اما حضور ثابتش در یک تیم اروپایی باعث شد کی‌روش او را به حقیقی، اخباری و مظاهری ترجیح بدهد و در ترکیب اصلی تیم ملی بگذارد.
میوندالن فصل پیش در رده ششم لیگ دسته دوم نروژ قرار گرفت و به پلی آف حضور در لیگ حرفه‌ای رسید. باخت دو یک به ژرو، رویای صعود آنها را به باد داد. حالا مکانی که دوست ندارد دوباره در لیگ دسته دوم نروژ به میدان برود، از مدیربرنامه‌هایش خواسته برای او تیمی در لیگ حرفه‌ای نروژ یا کشورهای نزدیک پیدا کند.
گزینه دیگر سوشا با پایان محرومیتش، بازگشت به لیگ برتر است. احتمالی که با توجه به شرایط فوتبال نروژ و پیدا کردن جایگاه مناسب در تیم ملی، بعید به نظر می‌رسد مدنظر سوشا باشد. بخصوص که مدیربرنامه‌هایش، یک بار با بردن او به فوتبال نروژ معجزه کرده و می‌تواند با فرستادنش به سطح اول فوتبال این کشور، معجزه‌اش را به سرانجام برساند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین