اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۸۰۰

فریده شجاعی گزینه مناسب برای جانشینی پورحیدری

فریده شجاعی گزینه جانشینی پورحیدری در هیات مدیره استقلال است.
۰۲:۵۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| فریده شجاعی گزینه جانشینی پورحیدری در هیات مدیره استقلال است. بعد از فوت منصور پورحیدری شایعه حضور همسرش به جای او در هیات مدیره استقلال برسر زبان‌ها افتاد اما فریده شجاعی با قوت گرفتن این شایعات در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد به فضای فوتبال برگردد.
تغییرات در راه است. بدون شک با آمدن وزیر جدید هیات مدیره استقلال دستخوش تغییرات می‌شود و از آنجایی که خلا پورحیدری طی چند وقت اخیر احساس می‌شود نخستین تصمیم برای صندلی خالی او گرفته می‌شود. بارها اعضای هیات مدیره استقلال تاکید کرده‌اند که از وزیر خواستند جانشین پورحیدری را انتخاب کند و وزیر هم به آنها قول داده در اسرع وقت این کار را انجام می‌دهد اما آنچه در این میان مهم است حضور فردی است که باید جای پدر استقلال را در هیات مدیره استقلال بگیرد. به بهانه شایعه‌ای که این روزها در مورد حضور فریده شجاعی به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال برسر زبان‌ها افتاده است، بد نیست که این ماجرا را واکاوی کنیم . فریده شجاعی مدت‌ها نایب رییس فدراسیون فوتبال بود و در بخش فوتبال بانوان به افتخاراتی رسید که ثمره اش همچنان باعث پیشرفت بانوان در این رشته ورزشی شده است. شجاعی با توجه به حضور در کنار منصور پورحیدری به خوبی از مسائل استقلال هم آگاه است و فرد مطلعی به نظر می‌رسد.
در شرایطی که طی سال‌های اخیر افرادی روی صندلی مدیریت استقلال نشسته‌اند که بعضا هیچ اطلاعی از مسائل و دغدغه‌های استقلال نداشتند و با توجه به چند شغله بودن کمتر وقت خود را صرف مشکلات این تیم کرده‌اند حضور فردی مثل شجاعی در هیات مدیره استقلال می‌تواند خبر خوبی برای استقلالی‌ها باشد. به نظر می‌رسد همسر پورحیدری می‌تواند جانشین مناسبی برای همسرش در بین اعضای هیات مدیره استقلال باشد. روزهایی که احتمال تغییر در بین اعضای هیات مدیره استقلال وجود دارد شایعه حضور شجاعی را می‌توان به فال نیک گرفت.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین