اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۶۶۷

پـرسپولیس مـدعی آسیا خـواهد بود

دستیار اول برانكو اعتقاد دارد پرسپولیس با این بازیكنان یكی از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.سرتن چوك در خصوص شرایط پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت...
۱۲:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| دستیار اول برانكو اعتقاد دارد پرسپولیس با این بازیكنان یكی از مدعیان لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.سرتن چوك در خصوص شرایط پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت.
  • اردوی دبی توانست انتظارات كادر فنی را بر آورده كند؟
كاملا این اردو برای ما رضایت‌بخش بود و از این بابت خیلی خوشحال هستم. ما در اردوی دبی تمامی امكانات را در اختیار داشتیم و توانستیم هر آنچه كه لازم بود را برای بازیكنان برآورده كنیم. تمرینات خوبی را انجام دادیم و با آمادگی كامل به ایران بازگشتیم.
  • نبود ملی‌پوشان به تیم ضربه نزد؟
البته با نبود ملی‌پوشان كار برای انجام تمرینات بسیار سخت بود اما این هم یك فرصت بود تا بازیكنانی كه زیر سایه بازیكنان ملی‌پوش و اصلی نمی‌توانستند خودشان را نشان بدهند به آنها فرصت داده شد تا خوب تمرین كنند و بتوانند خودشان را به كادر فنی اثبات كنند.
  • پرسپولیس در این هفته باید به مصاف پیكان برود.
پیكان تیم بسیار خوبی است و طبق آنالیزی كه در مورد آنها انجام دادیم متوجه شدیم كه در گلزنی بسیار خوب عمل می‌كنند و نباید به هیچ عنوان این تیم را دست كم بگیریم. البته باید این را هم بگویم كه ما برای قهرمانی محكوم به برد هستیم و به همین دلیل كاری به تیم مقابل نداریم و تنها به پیروزی فكر می‌كنیم.
  • پرسپولیس كم كم آماده می‌شود كه در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.
در لیگ قهرمانان آسیا قضیه كاملا متفاوت است و تمام تیم‌های خوب و درجه یك آسیا در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و تمام امكانات خود را می‌گذارند تا نتایج درخشانی كسب كنند اما من به این اعتقاد دارم كه ما با این بازیكنان در لیگ قهرمانان آسیا یك مدعی خواهیم بود و این را خواهید دید.
  • پرسپولیس برای این رقابت‌ها احتیاج به تقویت ندارد؟
ما در حال حاضر بیرانوند و عالیشاه را در اختیار نداریم اما هنوز تا آغاز این بازی‌ها حدود 2 ماه باقی‌مانده است و به همین دلیل آنها هم خواهند رسید و ما با همین بازیكنان هم می‌توانیم موفق شویم اما اینكه تغییراتی در تیم ایجاد شود چیزی است كه برانكو باید در مورد آن نظر بدهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: چوک پرسپولیس مربی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین