اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۶۶۴
سیروس دین‌محمدی، مربی فصل گذشته آبی‌پوشان پایتخت اعتقاد دارد بازی‌های استقلال در جام حذفی در مقابل مس کرمان و صبا بازی‌های سختی نبوده است و عیار این تیم در جام حذفی را در بازی نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می‌توان سنجید. دین محمدی در خصوص نوع بازی استقلال در این فصل و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد...
۱۲:۳۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| سیروس دین‌محمدی، مربی فصل گذشته آبی‌پوشان پایتخت اعتقاد دارد بازی‌های استقلال در جام حذفی در مقابل مس کرمان و صبا بازی‌های سختی نبوده است و عیار این تیم در جام حذفی را در بازی نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی می‌توان سنجید. دین محمدی در خصوص نوع بازی استقلال در این فصل و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
  • بازی استقلال با صبا را در جام حذفی چطور دیدید؟
استقلال فقط به دنبال برد بود و نتیجه‌ای را که می‌خواست گرفت اما به نظر من استقلال باید در طول 90دقیقه کار را تمام می‌کرد نه در ضربات پنالتی چون صبا تیم قدرتمندی در این فصل نیست.
  • استقلال در جام حذفی می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟
استقلال تا به اینجای کار در جام حذفی بازی‌های سختی انجام نداده است. آنها با مس کرمان دسته یکی و صبای انتهای جدولی بازی کرده‌اند. عیار این تیم را برای قهرمانی در جام حذفی می‌توان در بازی مقابل نفت تهران سنجید و بعد از آن اظهارنظر کرد.
  • عده‌ای اعتقاد دارند استقلال این فصل زیبا بازی نمی‌کند. نظر شما چیست؟
فصل گذشته ما 21 هفته صدر جدول بودیم وکسی نمی‌گفت استقلال زیبا بازی می‌کند. در اوایل این فصل استقلال نتیجه لازم را کسب نکرد اما در ادامه عملکرد تیم بهتر شد و نتیجه‌گرایانه بازی می‌کند. در فوتبال کسب نتیجه مهم است و به فوتبال زیبا بدون کسب امتیاز یک نان بربری هم نمی‌دهند.
  • شرایط استقلال را در لیگ برتر چطور می‌بینید و در پایان لیگ چه جایگاهی را برای این تیم پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی‌های لیگ شرایط خودش را دارد. باید استقلال با تمرکز زیاد بازی‌ها را ادامه دهد تا خودش را به بالای جدول برساند. سال گذشته سوم شدیم پس استقلال این فصل باید عملکرد بهتری داشته باشد تا این رتبه ارتقا پیدا کند.
  • نظرتان راجع به احتمال تقابل استقلال در مقابل تیم‌های قطری در پلی‌آف لیگ قهرمانان چیست ؟
قطعا بازی سختی پیش‌رو خواهد داشت چون آنها حرفه‌ای تمام عیار هستند. باید در این تک بازی بسیار باهوش عمل كنیم و برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.
  • چرا بختیار رحمانی درخششی که در فولاد و تراکتور داشت را در استقلال ندارد؟
بازی کردن در استقلال شرایط خودش را دارد. برای ستاره بودن در این تیم باید بسیار تلاش کرد تا همیشه درخشان بود. هواداران بازی معمولی را نمی پسندند و همیشه توقع بالاترین سطح آمادگی و فوتبالی را از بازیکنان دارند. پس بختیار هم باید تلاشش را چند برابر کند. من همین شرایط را داشتم وقتی به استقلال آمدم. برای اینکه خودم را ثابت کنم خیلی تلاش کردم و همیشه سعی می‌کردم حتی در یک بازی هم افت نکنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین