اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۶۵۹
مربی دروازه‌بانان تیم پیکان گفت: جای رحمان در تیم ملی خالی است چون او یک دروازه‌بان با کیفیت، با تجربه و با اخلاق است و ازکادر فنی تیم ملی می‌خواهم عملکرد رحمان را بیشتر از گذشته زیر نظر داشته باشند.
۱۲:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان معتقد است دروازه‌بان با تجربه این تیم که در 10 بازی اول فصل هم عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داده، در دیدار مقابل پرسپولیس هم روز خوبی را برای تیمش رقم خواهد زد.

سعید عزیزیان در این باره در گفت‌وگویی با بخش رسانه‌ای تیم پیکان گفت:رحمان احمدی بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های حال حاضر لیگ برتر است و این موضوع را با عملکرد بسیار خوب خود در بازی‌های پشت سر گذاشته شده، نشان داده است. او تجربه بازی کردن در بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایران و از همه مهم تر تیم ملی را دارد و این تجربه در طول فصل به او کمک کرده است. رحمان تا اینجا به خوبی پاسخ اعتماد کادر فنی تیم فوتبال پیکان را داده است.

عزیزیان معتقد است احمدی با کیفیت فعلی‌اش همچنان می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی حضور در تیم ملی باشد و در این خصوص تصریح کرد: به نظر من جای رحمان در تیم ملی خالی است. او یک دروازه‌بان با کیفیت، با تجربه و با اخلاق است و ازکادر فنی تیم ملی می‌خواهم عملکرد رحمان را بیشتر از گذشته زیر نظر داشته باشند. مطمئن باشید او حالا حالاها می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

مربی دروازه‌بان‌های پیکان در پاسخ به این سوال که آیا سابقه حضور احمدی در پرسپولیس در دیدار فردای دو تیم می‌تواند به او کمک کند نیز گفت:بدون شک همین طور است. تجربه دروازه‌بان‌ها در بازی‌های بزرگ بسیار به آن‌ها کمک می‌کند و مطمئنم شرایط خوب رحمان می‌تواند او را به یکی از چهره‌های اصلی دیدار پرسپولیس و پیکان تبدیل کند. از همین حالا به شما قول می‌دهم او در دیدار مقابل پرسپولیس یکی از بهترین روزهایش را پشت سر خواهد گذاشت.

عزیزیان در پایان از عملکرد دو دروازه‌بان جوان پیکان هم تمجید کرد و تصریح کرد:اگر رحمان این روزها شرایط خوبی دارد، دلیلش این است که حجت صدقی و پیام نیازمند که دو دروازه‌بان جوان و آینده دار تیم ما هستند هم کنار او حضور دارند. خوشحالم که دروازه پیکان با این سه دروازه‌بان خوب، با اخلاق و با کیفیت در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بیمه شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین