اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۵۴۴

نفت در هر دو جام موفق می‌شود

مدافع باتجربه نفت تهران امیدوار است تیمش در هر دو جام بتواند به موفقیت های بزرگی دست یابد.
۱۷:۵۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| نفت تهران با صعود به مرحله بعدی جام حذفی، استقلال را پیش روی خود دارد و این تیم در لیگ برتر نیز توانسته به نتایج مناسبی دست یابد. احمد آل نعمه، مدافع باتجربه نفت در خصوص شرایط این تیم در گفتگو با سایت باشگاه صحبت کرده و گفته: امیدوارم بتوانیم با عبور از تیم باتجربه استقلال به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرده و همچون لیگ، در جام حذفی هم در زمره تیم‌های برتر و بهتر باشیم.


آل نعمه در خصوص دیدار این هفته نفت برابر سایپا گفت: سایپا تیم خوب و سخت کوشی است و قطعا بازی دشواری خواهیم داشت. آنها برای کسب نتایج بهتر می‌آیند و ما برای کسب سه امتیاز و باقی ماندن در بالای جدول باید تلاش مضاعفی داشته باشیم. سایپا تیم دونده‌ای است و امیدوارم بتوانیم با تلاش زیاد و هشیاری در فاز حمله و دفاع با دست پر زمین را ترک کنیم. 

 


مدافع باتجربه نفت که یکی از مسافران تیم ملی در جام جهانی برزیل بوده، در دو فصل اخیر نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد و اکنون در شرایط مناسبی به سر می برد، او در این خصوص گفت: در نفت که بودم روزهای خوبی را سپری کردم و جام جهانی و تیم ملی را تجربه کردم. پس از آن در تراکتور‌سازی با مدیریت به مشکل خوردم. مبلغ بالای قراردادم و بروز مشکلاتی با باشگاه به نوعی در کارم تأثیر گذاشت و آنجا روزهای خوبی نداشتم و مشکلاتی برایم ایجاد شد. شاید انتخاب خوبی نداشتم اما می‌دانم که همه تلاشم را کردم و معتقدم آن مشکلاتی که با باشگاه برایم پیش آمد در کار فوتبالی تأثیر گذاشت. حالا نمی‌خواهم به عقب برگردم اما خوشحالم که امسال با حضور مستمر در ترکیب اصلی نفت خیلی چیزها را ثابت کردم. 


وی ادامه داد: نفت تیم بی‌حاشیه‌ای است. من قبلا بازی در این تیم را تجربه کرده بودم و روزهای خوب و فراموش‌نشدنی اینجا داشتم. امسال هم به دور از حواشی و در آرامش کارم را می‌کنم. تدابیر آقای دایی و اعتماد ایشان هم خیلی به من کمک کرد تا امسال جایگاه ثابتی در ترکیب داشته و تلاش می‌کنم انتظارات باشگاه و کادر فنی را برآورده کنم. نفت امسال برای تمرینات و حضور در نقل و انتقالات دیر استارت زد اما می‌بینید که تیم الان سوم جدول است و درحالی که چندین تیم لیگ برتری اوت شده‌اند ما این فرصت را داریم که به نیمه‌نهایی رفته و در جمع مدعیان قهرمانی جام حذفی باشیم. 


آل‌نعمه در پایان گفت: موفقیت‌های تیم نفت می‌تواند تداوم داشته باشد. ما سخت تلاش می‌کنیم که این روند را ادامه دهیم. تا اینجای کار امتیازات خوبی جمع کرده‌ایم و اگر کمی بدشانس نبودیم و برخی اشتباهات داوری نبود الان امتیازات بیشتری هم داشتیم. امیدواریم با حمایت‌هایی که می‌شود بتوانیم این موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: نفت تهران آل نعمه
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین