اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۵۴
مدیر برنامه‌های هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که شانس کاتالان‌ها برای خرید این بازیکن ۲۲ ساله در صورت بازگشت خوان لاپورتا به مسند ریاست باشگاه بارسلونا بیشتر می‌شود.
۱۲:۵۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-مینو رایولا اظهارات اخیر خوان لاپورتا، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا و کاندیدای انتخابات ریاست این باشگاه مبنی بر اینکه در صورت پیروزی وی در این انتخابات شانس آبی‌و‌اناری‌ها برای رسیدن به پوگبا بیشتر خواهد بود را تأیید کرد.

لاپورتا که در دوره اول ریاستش (2003 تا 2010) موفق‌ترین فصل تاریخ باشگاه بارسلونا رقم خورد، چندی پیش گفت به واسطه رابطه خوبی که با رایولا دارد، آسان‌تر از سایر کاندیداهای باشگاه می‌تواند پوگبا را به خدمت بگیرد. او همچنین تلاش اخیر هیئت‌مدیره موقت باشگاه برای خرید پوگبا با ارائه پیشنهاد 80 میلیون یورویی که رد شد را زیر سؤال برد.

رایولا با تأیید اظهارات لاپورتای 52 ساله و احمقانه توصیف کردن پیشنهاد آریه‌دو برایدا و آلبرتو سولر، مدیران ورزشی و روابط عمومی باشگاه به یوونتوس، ادعا کرد که این اقدام تنها جنبه تبلیغاتی داشته است.

او در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسمی اسپانیا (افه) اظهار داشت: اگر لاپورتا رئیس شود، پوگبا شانس زیادی برای رفتن به بارسلونا دارد. اول از همه او باید با من صحبت کند و پس از آن با یونتوس اما این اتفاق شدنی است.

رایولا ادامه داد: آلبرتو سولر پوگبا را نمی‌شناسد. سفر او به تورین هم به نظر من فقط یک اقدام تبلیغاتی بود. او و برایدا به باشگاه یوونتوس رفتند تا در آنجا فقط یک عکس بگیرند. به نظر من سفرشان عجیب و در واقع احمقانه بود. آنها در شرایطی به تورین سفر کردند که حتی من و پل آنجا نبودیم.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا فردا (شنبه) برگزار می‌شود.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین