اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۵۰۷
مسعود شجاعی، هافبك ملی پوش تیم پانیونیوس یونان در طول فصل جاری توانسته بازی‌های قابل قبولی به نمایش بگذارد تا حدی كه مدیران این باشگاه از خرید سباستین آسیس، هافبک - مهاجم 23 ساله اروگوئه‌ای صرف‌نظر كنند...
۱۵:۱۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مسعود شجاعی، هافبك ملی پوش تیم پانیونیوس یونان در طول فصل جاری توانسته بازی‌های قابل قبولی به نمایش بگذارد تا حدی كه مدیران این باشگاه از خرید سباستین آسیس، هافبک - مهاجم 23 ساله اروگوئه‌ای صرف‌نظر كنند. شجاعی در رقابت‌های ملی هم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به خصوص در دیدار مقابل چین و ازبكستان عملكرد قابل قبولی داشت اما با تغییرات تاكتیكی كارلوس كی‌روش در دو دیدار اخیر مقابل كره‌جنوبی و سوریه جایی در تركیب اصلی نداشت. پیرامون تمامی این مسائل با پسر محجوب فوتبال كشورمان گفت‌وگوكردیم.
  • از بازی با سوریه شروع كنیم كه می‌توان گفت ما دوامتیاز از فیفا وAFC طلبكار شدیم. هوای بارانی و زمین باتلاقی همان‌طور كه كی‌روش پیش‌بینی كرده بود اجازه نداد بازیكنان ما فوتبال همیشگی خود را انجام بدهند. نظرشما چیست؟
دقیقا همین‌طور كه شما می‌گویید و شاهد بازی بودید فكر می‌كنم اصلا شرایط برای برگزاری یك بازی فوتبال مناسب نبود، ولی این شیطنت‌ها همیشه بوده و هست و ما باید با قدرت، همیشه آماده چنین اتفاقاتی باشیم چون كشورهای رقیب با نفوذ زیادی كه در AFC دارند بازهم ممكن است شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.
  • در دو بازی اخیر تیم ملی مقابل كره‌جنوبی و سوریه در تركیب اصلی نبودی در حالی كه در دیدارهای پیش از آن روند خیلی خوبی داشتی و شاهد بازی‌های خیلی خوبی از تو بودیم. نظرت در این ارتباط چیست؟
خوشبختانه در بهترین شرایط ممكن از تمرینات و بازی و همچنین از نظر روحی و روانی قرار دارم و سعی می‌كنم كه همین روند خوب را حفظ كنم. بقیه‌اش بستگی به نظر سرمربی دارد و امیدوارم كه در بازی‌های آینده به تركیب اصلی تیم برگردم و بتوانم به تیم ملی كمك كنم.
  • تیم ملی دور رفت را با11امتیاز وصدرنشینی به پایان رسانداما در روزآخرمسابقات دور رفت نتایجی رقم خورد که کره‌جنوبی به یک امتیازی ما رسید. ارزیابی تو از عملکرد تیم ملی در دور رفت چیست و شرایط را برای ادامه راه چطور می‌بینید؟
من فكر می‌كنم اگر امتیازات بازی چین و همین بازی با سوریه را از دست نمی‌دادیم در پایان دور رفت اختلافمان در صدر جدول با تیم‌های هم گروه‌مان بیشتر می‌شد ولی الان هم جایگاه خیلی خوبی در اختیار داریم و باید دور برگشت را با توجه به اینكه 3 بازی را در ایران میزبان هستیم نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم ان‌شاءالله با ثبات و به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود كنیم.
  • پیش از این برخی انتقاداتی به روند تیم ملی و برخی رفتارهای کی‌روش داشتند. خوشبختانه برخی از آنها هم اکنون تغییر رویه داده و در برخی مسائل حق را به کی‌روش می‌دهند. به عنوان یکی از بازیکنان با تجربه تیم ملی در مورد این مسائل چه نظری داری؟ انتقاد دربرهه‌های حساس می‌تواند به تیم ملی کمک کند؟
این مسائل همیشه بوده و هست و فكر می‌كنم اگر این انتقادات سازنده و دلسوزانه و برای بهتر شدن فوتبال ما باشد و با پیش زمینه قبلی و مقرضانه نباشد هیچ ایرادی ندارد. البته در برخی مواقع كه در حساس‌ترین شرایط كه تیم ملی بازی‌های سختی پیش‌رو دارد و نیاز به حمایت دارد متاسفانه شاهد یكسری انتقادات هستیم در حالی كه تیم ملی نیاز به تمركز و آرامش دارد. اعتقاد من این است كه این نوع انتقادات نمی‌تواند سازنده باشد.
  • سوال آخر در مورد وضعیت خودت درتیم باشگاهی‌ات در یونان است و اینکه در تیم می‌مانید یاجدا می‌شوید؟گفته می‌شودکریم انصاری‌فرد با توجه به پیشنهاداتی که دارد ممکن است جدا شود. آیا این مساله درست است؟
همان‌طور كه گفتم در بهترین شرایط ممكن به سر می‌بریم و خدا را شكر هم با مسئولان باشگاه، هم كادرفنی و هم بازیكنان تیم رابطه بسیار دوستانه و نزدیك داریم كه این خودش یك مساله خیلی مهم است برای اینكه یك بازیكن جدید بتواند خودش را با شرایط جدید وقف بدهد. خودم هم تمام تمركزم را گذاشته‌ام كه بتوانم امسال یك فصل خیلی خوب را پشت سر بگذارم. با توجه به اینكه هنوز به نیم فصل مسابقات هم نرسیده‌ایم فكر می‌كنم برای ماندن یا رفتن زود است كه بخواهم حرفی بزنم یا حتی به این موضوع فكر كنم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین