اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۴۸۹
با وجود این که همه شرایط برای بازگشت کاپیتان تیم ملی به فهرست العربی مهیا بود بن بست در دور جدید مذاکرات طرفین بار دیگر این پروسه را به بن بست کشاند.
۱۴:۱۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| اشکان دژاگه در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال قطر مجبور شد در توافقی با سران باشگاه العربی از لیست نفرات این تیم کنار برود و تنها طبق بندهای مالی قرارداد پول خود را سر موعد دریافت کند. توافقی که در رسانه ها از آن به عنوان فسخ قرارداد و جدایی دائمی این بازیکن یاد شد در حالی که واقعیت این گونه نبود.


بعد از نزدیک به دو ماه با بحرانی شدن وضعیت العربی در پی نتایج ضعیف و ناامیدکننده و همچنین نارضایتی طرفداران از خریدهای جدید به خصوص خیمنز شیلیایی- فلسطینی بار دیگر موضوع بازگشت اشکان به ترکیب العربی بر سر زبان ها افتاد تا جایی که روزنامه الوطن از مذاکرات نهایی میان دو طرف خبر داده و مدعی شد با بازگشت دژاگه به فهرست العربی امیدوار است تا از وضعیتی که در آن قرار گرفته خارج شود.


حالا با گذشت چند روز و در حالی که شکست های العربی در لیگ ستارگان قطر ادامه دارد روزنامه استاد الدوحه در گزارشی از بن بست در مذاکرات مدیربرنامه های دژاگه و سران باشگاه قطری خبر داده و مدعی شد با این روند باید شاهد جدایی قطعی کاپیتان تیم ملی ایران در نقل و انتقالات زمستانی از العربی بود چون اشکان دوست ندارد به خاطر بدون تیم بودن جایگاهی که در جمع شاگردان کی روش دارد را از دست بدهد.


بنا به ادعای رسانه های قطری سران العربی به اشکان دژآگه پیشنهاد داده اند با کم کردن مبلغ قراردادش از نیم فصل دوم به جمع بازیکنان این تیم بازگردد اما گویا این پیشنهاد به مذاق بازیکن ایرانی و مدیربرنامه هایش خوش نیامده تا کاپیتان تیم ملی همچنان در وضعیتی مبهم قرار داشته باشد و با فشارهای روحی و روانی زیادی روبرو شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین