اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۴۷۲
دربی بورسیادورتموند و بایرن مونیخ باعث کشمکش لفظی میان کاپیتان اسطوره‌‌ای ژرمن‌ها و رئیس مشکی و زردپوشان شد.
۱۳:۰۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از آنکه دوئل همیشه حساس و تماشایی شنبه شب با برتری یک بر صفر بورسیادورتموند برابر بایرن به پایان رسید، لوتار ماتیوس در بخشی از تحلیل خود در مورد این بازی، انتقادی هم از ماتس هوملس، مدافع کنونی مونیخی‌‌ها و فصل قبل بورسیا داشت.
 

کاپیتان تیم ملی آلمان در جام جهانی منجر به قهرمانی 1990 گفت هوملس قبل از این دربی،‌نباید به رختکن تیم سابقش می‌رفت و با این کار رفتاری غیرحرفه‌ای داشته است.

به باور وی باید تا پایان بازی از انجام این کار خودداری می‌کرد.

این اظهارات البته باعث ناخرسندی هانس یواخیم واتسکه،‌مدیر تجاری بورسیا شد و وی به سرعت واکنش نشان داد:وقتی می‌شنوم که رفتار ماتس هوملس به خاطر آمدن به رختکن ما، غیرحرفه‌ای تعبیر شده، باید حالم خراب شود. این نشان می‌دهد که ماتس،‌ ارزش‌های انسانی را می‌بیند و به آن توجه می‌کند.

 

این صحبت از جانب مدیر تیم مشکی و زردپوش، پایان ماجرا و درگیری کلامی نبود. زیرا ماتیوس از طریق روزنامه بیلد به عکس‌العمل واتسکه، واکنش نشان داد.

بازیکن اسطوره‌ای سابق ژرمن‌ها عنوان کرد:واتسکه به خاطر حرف‌من می‌تواند حالش بد شود.22 سال تمام در فوتبال حرفه‌ای بازی کردم و با استفاده از تجربیات ارزشمندی که به دست آوردم، خوب می دانم در حالتی که شما به رختکن حریف می‌روید، تا چه حد سختگیری و تمرکز خودتان را بر بازی، از دست می‌دهید.

ماتیوس 55 ساله به آنچه می‌گوید اطمینان داشته، از این رو افزود:قبل از یک مسابقه همه دوستی و رفاقت‌ها باید کنارگذاشته شود. اما بعد از بازی هیچ اشکالی ندارد. من می‌گویم اگر هوملس این کار را نکرده بود،‌در مهار گوتسه،‌فعال‌تر و جنگنده‌تر می‌توانست ظاهر شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین