اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۴۶۸

تبریک رئیس سازمان لیگ به تیم داوری برتر قاره آسیا

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران انتخاب فغانی، سخندان و منصوری به عنوان تیم داور برتر فوتبال آسیا را تبریک گفت.
۱۲:۴۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری به عنوان تیم داوری برتر قاره آسیا از سوی  AFC  مورد تقدیر قرار گرفته و جایزه ویژه به این داوران اهدا شد. از سویی دیگر فغانی به عنوان یکی از داوران برتر فوتبال جهان در سال 2016 انتخاب شده است حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پیامی این انتخاب شایسته را به تیم داوری ایران تبریک گفت. متن پیا م بهاروند به شرح زیر است:

علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری بار دیگر شایستگی و توانایی داوران ایرانی  را در عرصه بین المللی به نمایش گذاشتند. این داوران که نمایندگان نخبگانی از جامعه داوری فوتبال ایران هستند ثابت کردند که با وجود همه کمبودها،  می توان با عشق و علاقه  در فوتبال فعالیت و جهانیان را وادار به تحسین کرد.  فغانی، سخندان و منصوری الگویی شایسته برای داوران جوان ایرانی هستند که با قضاوت در فینال مسابقه فوتبال در المپیک برزیل پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را در مهم ترین میدان بین المللی ورزش جهان به اهتزاز درآوردند. 
انتخاب این تیم داوری وظیفه  ما مدیران فوتبال را سنگین تر از گذشته کرده تا با تهیه امکانات بیشتر و بهتر برای داوران پرتلاش و زحمکتش زمینه پیشرفت آنها را در عرصه داخلی و بین المللی فراهم کنیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین