اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۲۹۶

بی تابی سرمربی الاهلی برای بازگشت مصدومان ایرانی

الاهلی در روزی که ستاره ایرانی اش را بعد از مدت ها روی نیمکت داشت مقابل ام صلال به تساوی رضایت داد.
۱۲:۳۲ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مجتبی جباری بعد از مصدومیتی طولانی مدت در هفته ششم لیگ ستارگان قطر در لیست 18 نفره تیمش برای بازی با ام صلال قرار گرفت تا از روی نیمکت ذخیره ها شاهد تلاش هم تیمی هایش باشد و در نیمه دوم برای دقایقی به میدان رفته تا یک بار دیگر پا به توپ شود.


در شرایطی که تساوی برابر ام صلال نتیجه چندان خوبی برای بهبود شرایط الاهلی در جدول لیگ ستارگان نبود، یوسف آدم، سرمربی این تیم با ابراز رضایت از پیشرفت تیمش در این چند هفته گذشته بی تابی خود برای بازگشت مصدومان و ستاره های ایرانی را نشان داد. سرمربی الاهلی در گفتگو با استاد الدوحه مدعی شد با حضور بازیکنان مصدومی همچون مجتبی جباری و حتی پژمان منتظری شرایط الاهلی در بازی های آتی بهتر هم خواهد شد و طرفداران این تیم باید کمی صبور باشند.


الاهلی در هفته آینده لیگ ستارگان قطر مهمان السیلیه خواهد بود و پیش بینی می شود در این مصاف مجتبی جباری از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود و نقش بازیساز و قلب تپنده سبزپوشان را برعهده بگیرد ضمن این که با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی، یوسف آدم برای بازگرداندن نام پژمان منتظری به فهرست نفراتش بی تابی می کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین