اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۲۰۳
در نبود کاسیمیرو و تونی کروس، این مودریچ و کوواچیچ بودند که مقابل مدافعان، وظیفه ایجاد تعادل در بازی رئال مادرید را بر عهده داشتند.
۲۱:۲۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| رئال مادرید در غیاب چند مهره شاخص خود مثل کروس، موراتا، راموس و کاسیمیرو، به یکی از سخت ترین ورزشگاه های دنیا(ویسنته کالدرون) رفته بود و در نهایت با هت تریک رونالدو، برنده از زمین خارج شد و گلی هم دریافت نکرد.

 

 

اگر خط هافبکی در دنیا وجود داشته باشد که بیش از همه، توانایی پرس کردن بازیکنان حریف را داشته باشد، آن، خط هافبک اتلتیکو مادرید است و چنین تصور می شد که رئال در غیاب کروس و کاسیمیرو در دربی به مشکل برخورد کند.

 

این اتفاق اما به لطف درخشش دو ستاره کروات رئال یعنی مودریچ و کوواچیچ نیفتاد.

مودریچ در پستی غیرمعمول و به جای کروس بازی می کرد و کوواچیچ نیز جای کاسیمیرو را پر کرده بود. این دو، به لطف حمایت های لوکاس، ایسکو و گرت بیل، به خوبی توانستند خط هافبک اتلتیکو را از کار انداخته و به بازی رئال، نظم خاصی در زمین بدهند.

 

کوواچیچ پس از لوکاس و کارواخال، بیشترین دوندگی را در زمین داشت(10.64 کیلومتر)، 90 درصد پاس های او صحیح بودند و 7 بار نیز اقدام به توپگیری کرد. مودریچ نیز 89 درصد پاس هایش صحیح بود و بیش از هر بازیکن رئال توپ گیری کرد(9 بار).

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین