اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۸۹۸

ناراحتی عنایتی از دست هواداران استقلال

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: استقلال در ضربات پنالتی شانس بیشتری داشت و پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.
۲۰:۱۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| رضا عنایتی پس از شکست صبا مقابل استقلال در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند اما استقلال در ضربات پنالتی شانس بیشتری داشت و به مرحله بعد صعود کرد. ما هم نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

وی در مورد فحاشی به حامد لک گفت: امیدوارم این اتفاقات از ورزشگاه‌های ما رخت بربندد. همه ما خانواده داریم، از فحاشی به لک ناراحت بودم، امیدوارم دیگر این اتفاقات در ورزشگاه‌ها رخ ندهد.

عنایتی در مورد اینکه مدیرعامل استقلال معتقد بود بازیکنان صبا وقت‌کشی کرده‌اند و بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، گفت: چرا بازی جوانمردانه را انجام ندادیم؟‌کدام بازیکن افتاد که ما توپ را به بیرون نزدیم، بیایید در مورد فوتبال، فوتبالی صحبت کنیم. بحث وقت‌کشی یا وقت‌گذرانی یا خوش‌گذرانی نیست، بعضی وقت‌ها بازیکنان ضربه‌ای می‌خورند که مصدوم می‌شوند. حامد لک کشاله‌اش درد می‌کرد و با هر ضربه‌ای که می‌خورد طبیعی بود که به زمین بیفتد. ما از بدن بازیکنان خبر نداریم که در موردشان صحبت می‌کنیم.

کاپیتان صبا در مورد مشکلات مالی این باشگاه گفت: تا زمانی که فوتبال به بخش خصوصی واگذار نشود شرایط همین است، همه تیم‌ها اکنون مشکل مالی دارند، با این رویه وضع هر روز بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود. فوتبال صنعت پولسازی است که می‌تواند خودش چرخ خودش را بچرخاند.دولت و مجلس باید فوتبال را به بخش خصوصی بدهند، خود دولتی‌ها هم راضی نیستند فوتبال این‌گونه اداره شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین