اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۶۳۱
مارسلو، مدافع رئال مادرید پس از یک دهه حضور در این باشگاه مدعی شد که به حضور در این باشگاه بسیار افتخار می‌کند و هنوز تشنه کسب موفقیت و جام است.
۱۴:۳۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مارسلو در 18 سالگی به رئال مادرید پیوست و حالا که 28 سال دارد، 372 بازی برای این تیم انجام داده و 3 قهرمانی لالیگا و 2 قهرمانی چمپیونزلیگ را در این مدت کسب کرده است.

 


او در این رابطه گفت:" به اینکه در تیمی هستم که بازیکنانی مثل روبرتو کارلوس و آلفردو دی استفانو در جمع بزرگانش قرار دارند، افتخار می‌کنم. همانطور که می‌دانید، کارلوس الگوی من است و اینکه شما در طول دوران حرفه ای تان به الگویتان نزدیک شوید بی نظیر است. من از 18 سالگی به این باشگاه پیوستم و تجربه خیلی سختی داشتم زیرا پیوستن به باشگاهی مثل رئال مادرید، که باشگاه بسیار بزرگی است، در آن سن بسیار دشوار است ولی این دوره فوق العاده بوده و امروز سالگرد دهم حضورم را جشن می‌گیرم. من خیلی جوان بودم که به باشگاه پیوستم و در ابتدا کمی نگران بودم ولی همه چیز  فوق العاده بود. این 10 سال استثنایی بوده است. برای کسب جام و اینکه بتوانم به ترکیب اصلی رئال راه پیدا کنم، به این باشگاه پیوستم. چندین جام کسب کردم و امیدوارم باز هم کسب کنم."

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین