اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۶۲۸
حسن روشن چند روز پیش در مصاحبه‌ای با همشهری ورزشی تاكید كرد كه منصور پورحیدری یك استقلالی تمام‌عیار بود و حتی به این موضوع هم اشاره كرد كه پورحیدری در مورد استقلال عاشق‌تر از حجازی بود...
۱۴:۰۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| حسن روشن چند روز پیش در مصاحبه‌ای تاكید كرد كه منصور پورحیدری یك استقلالی تمام‌عیار بود و حتی به این موضوع هم اشاره كرد كه پورحیدری در مورد استقلال عاشق‌تر از حجازی بود.این حرف‌ها اما به مذاق آتیلا حجازی خوش نیامد و او متنی را در اینستاگرام منتشر كرد كه البته خیلی زود آن را حذف كرد.اتفاقات چند روز اخیر باعث شد تا دقایقی با روشن صحبت كنیم.
  • ظاهرا آتیلا حجازی از حرف‌های شما ناراحت شده.در این خصوص چه صحبتی دارید؟
من گفتم شاید منصور از ناصر هم استقلالی‌تر و عاشق‌تر بود. همه ما تك تك از این دنیا می‌رویم ضمن اینكه همه هواداران از ما شناخت دارند. ناصر حجازی آدم بزرگی بود وکارهایی هم انجام داد. من نخواستم توهین کنم چون ناصر و منصور هر دو برادر من بودند. آتیلا هم جوانی کرده و من هم نباید جواب بدهم.همیشه راجع ‌به ناصر حقیقت را گفته‌ام.
بعد از فوت ناصر وقتی در قالب تیم پیشکسوتان برای بازی می‌رفتیم روی پیراهن تیم ما می‌نوشتند یاران حجازی. من هم مخالف بودم چون ما پیشکسوتان استقلال هستیم و همه برای موفقیت این تیم تلاش كرده‌ایم. مثلا بعد از فوت غلامحسین مظلومی یا پورحیدری روی لباس تیم پیشکسوتان باید اسم این دو عزیز را هم اضافه می‌کردیم در صورتی كه این چیزها زیاد مهم نیست.مهم این است كه امثال حجازی، پورحیدری و مظلومی برای استقلال زحمت كشیده‌اند.
  • نظرتان راجع به بازی تیم ملی با سوریه چیست؟
زمین بازی بسیار نامناسب بود و من در تعجبم در کشور مالزی که مقر AFC است چنین وضعیتی پیش آمد. البته در تمام بازی‌های بزرگ بارندگی پیش می‌آید اما ورزشگاه انتخاب شده برای این بازی هیچ زیر ساختی نداشت و باید این موضوع را در نظر می گرفتند تا مشکل‌ساز نشود. کنفدراسیون فوتبال آسیا ظاهرا فقط از ورزشگاه‌های ایران ایراد می گیرد.
  • با توجه به نزدیک بودن امتیاز‌ها، کدام تیم‌ها در گروه ما شانس بیشتری برای صعود به جام جهانی دارند؟
ایران و کره همچنان شانس‌های اصلی هستند و ازبکستان باید منتظر یک شگفتی باشد. به طور مثال باخت ایران در دور برگشت به سوریه، چین یا قطر که البته این اتفاق دور از ذهن است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال روشن
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین