اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۶۲۵

مـدعی جام حـذفی نیستیم

تیم صبای قم از مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت...
۱۴:۰۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم صبای قم از مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم استقلال تهران خواهد رفت. قاسم دهنوی، هافبك باسابقه تیم صبای قم كه سابقه حضور چند روز در تمرینات استقلال هم در كارنامه دارد در این ارتباط پاسخگوی سوالات بود.
  • از بازی با استقلال در جام حذفی شروع كنیم. فكر می‌كنی روند بازی چگونه پیش برود؟
ما با انگیزه مقابل استقلال ظاهر خواهیم شد. امیدوارم هر تیمی كه لیاقت داشت پیروز شود، همه چیز در زمین مشخص خواهد شد.استقلال هم در چند بازی اخیر فوق‌العاده ظاهر شده است.
  • سابقه بازی در خیلی از تیم‌های لیگ برتری را در كارنامه داری از پرسپولیس گرفته تا صبای قم. حتی چند روزی هم در تمرینات همین استقلال حاضر بودی اما در نهایت تیم خود را تغییر دادی. الان برای این بازی انگیزه داری؟
بالاخره فوتبال است و از این اتفاقات هم درونش رخ می‌دهد. همه بازیكنان وقتی با استقلال و پرسپولیس بازی دارند به دلیل پخش مستقیم انگیزه زیادی دارند. خودم هم مدتی در این دو تیم بودم. همیشه سعی كردیم باانگیزه بالایی ظاهر شویم.
  • می‌توانید با شكست استقلال شگفتی‌ساز شوید.
حقیقت را بخواهید ما تلاش خواهیم كرد بازی قابل قبولی را ارائه دهیم حالا زیاد به نتیجه فكر نمی‌كنیم چراكه تمركز ما مسابقات لیگ برتر است و باید در آن رقابت‌ها با كسب نتایج لازم از آبرو و حیثیت فوتبالی خود دفاع كنیم. تمركز اصلی ما آنجاست چراكه واقعیت این است اگر از این مرحله هم بالا برویم شرایط اینكه در مراحل بعد هم موفق شویم نداریم. چه خوب شد در این مرحله به استقلال خوردیم چراكه در این مرحله هم مقابل تیم دیگر موفق می‌شدیم مرحله بعد باز هم مقابل استقلال قرار می‌گرفتیم و تفاوت چندانی برای ما نداشت.
  • در مورد نقاط ضعف و قوت استقلال صحبت می‌كنی؟
من نمی‌توانم در مورد نقاط ضعف وقوت استقلال الان صحبت كنم چراكه باید از نكات در بازی استفاده كنیم و الان نمی‌شود آن را رسانه‌ای كرد.
  • تیم صبای قم در رقابت‌های لیگ‌برتر نتوانسته نتایج لازم را بگیرد و در رده پانزدهم قرار دارد. فكر می‌كنید علت آن چیست؟
بله، قبول دارم ولی جدول خیلی بالا و پایین می‌شود، ما با یك برد چند پله صعود می‌كنیم، وقتی می‌آییم روندمان خوب شود به طور نمونه 7 درصد پول قراردادمان را دادند و مقابل سایپا پیروز شدیم. همه چیز تا حدودی خوب شده بود كه به یكباره لیگ تعطیل شد. این تعطیلات كار ما را سخت و فرسایشی می‌كند گرچه تیم ملی در اولویت است اما ای‌كاش تدابیری می‌اندیشیدند كه لیگ دیر شروع می‌شد یا به هر نحوی كمتر شاهد تعطیلات بودیم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین