اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۵۲۹

عنایتی: هرگز به صبا خیانت نمی کنم

کاپیتان صبا ادعا می کند تیمش برای بازی با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در بهترین شرایط است.
۱۸:۲۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز|

رضا عنایتی در این باره گفت: بازی با استقلال با تمام بازی های ما متفاوت است چرا که قبل از این چند بازیکن مصدوم داشتیم ولی حالا همه رسیده اند و ما شرایط بسیار خوبی داریم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند که بتوانیم استقلال را شکست بدهیم و در جام حذفی پیش برویم.

 


او در مورد اینکه گفته می شود مرفاوی برای شکست استقلال برنامه ویژه ای دارد هم گفت: بالاخره طبیعی است که مرفاوی برای هر بازی با توجه به شرایط حریف برنامه ویژه ای دارد و در بازی با استقلال هم همین شرایط وجود دارد. البته من هرگز به تیمم خیانت نمی کنم و قرار نیست این تاکتیک را به شما بگویم.

 


کاپیتان صبا در مورد انگیزه اش برای گلزنی به استقلال هم می گوید: من در هر بازی دوست دارم گل بزنم. تمام تلاشم را می کنم روز جمعه به هم تیمی هایم و صبا کمک کنم. البته واقعا خوشحالم روز جمعه یک بار دیگر هواداران استقلال را می بینم و دلم برای آنها تنگ شده بود.

 


عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا گلزنی به مهدی رحمتی برایش شیرین نیست هم گفت: معلوم است، گل زدن همیشه شیرین است. حتی در زمین های خاکی هم من دوست دارم گل بزنم و واقعا بازی با استقلال با سایر بازی ها برای من خیلی فرقی ندارد.

 


او اعتقاد دارد  شانس صبا برای پیروزی با استقلال برابر است: ما اندازه استقلال برای پیروزی در این بازی شانس داریم. با تمام توان وارد زمین بازی می شویم تا بتوانیم بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صبای قم عنایتی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین