اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۴۲
مایلی کهن؛

دلم به حال هواداران پرسپولیس می سوزد / بازیکنان جدید بدانند به چه تیم بزرگی آمده اند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: «از نظر من لیگ امسال بسیار دشوار است و دلیلش مشکلات مالی تیم هاست.»
۱۹:۱۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|
وانانیوز-محمد مایلی کهن درباره اینکه از فوتبال چه خبر دارد اظهار داشت: «قبل از هر چیز باید از همه عزیزانی که در این مدت بیماری ام به من لطف داشتند تشکر کنم. من پس از آن اتفاق مصاحبه نکردم و در حال حاضر هم قصد صحبت ندارم. البته درباره فوتبال هم باید بگویم که فوتبال ما فعلا به خواب عمیقی رفته است و فکر می کنم فعلا بیدار نمی شود.»
 
وی درباره اینکه چه پیش بینی از لیگ برتر فصل جدید دارد گفت: «از نظر من لیگ امسال بسیار دشوار است و دلیلش مشکلات مالی تیم هاست. امیدوارم لیگ جذابی را ببینیم اما فکر نمی کنم امسال مسابقات خوبی را شاهد باشیم چون تیم ها واقعا مشکلات زیادی دارند.»
 
پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه چه دیدگاهی درباره وضعیت این تیم دارد اظهار داشت: «من به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم اما باید به این باشگاه رسیدگی بیشتری شود. دلم به حال هواداران پرسپولیس می سوزد. آنها منتظر این هستند که تیم محبوب شان روزهای خوب خود را تکرار کند.»
 
مایلی کهن افزود: «امیدوارم پرسپولیس در فصل جدید جزو مدعیان باشد و به روزهای خوبش برگردد. در سال های دور و نزدیک بازیکنان بزرگی در پرسپولیس بودند و نفراتی که امروز این پیراهن را برتن دارند باید بدانند به چه تیم بزرگی آمده اند.»
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین