اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۳۰۶
وریا غفوری، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال تهران كه بعداز مصدومیتش تمرینات اختصاصی خود را در اردوی تیم ملی ادامه داد به این امید برای دیدار برابر سوریه آماده شود اما با تشخیص پزشكان بعداز گرفتن MRI متوجه شد باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد...
۱۳:۲۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| وریا غفوری، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال تهران كه بعداز مصدومیتش تمرینات اختصاصی خود را در اردوی تیم ملی ادامه داد به این امید برای دیدار برابر سوریه آماده شود اما با تشخیص پزشكان بعداز گرفتن MRI متوجه شد باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد؛ عمل جراحی كه برخلاف شایعات، دوری طولانی‌مدتی برای مدافع آبی‌های پایتخت نخواهد داشت و او بعد از 6 هفته مجوز حضور در تمرینات گروهی خود را پیگیری كند. غفوری در همین ارتباط گفت‌وگویی انجام داد.
  • در حالی كه انتظار می‌رود با انجام تمرینات اختصاصی و ویژه در اردوی تیم ملی بدون عمل جراحی تمرینات گروهی‌ات را آغاز كنی اما كارت به عمل جراحی كشیده شدچرا؟
تمرینات فیزیوتراپی و تمرینات ویژه كارساز نشد و عمل جراحی انجام شد اما زیاد از میادین دور نخواهم بود و بعداز 6 هفته دوباره تمریناتم را آغاز خواهم كرد و می‌توانم بازی كنم.
با این حال در جریان تمرینات تیم ملی تاكید داشتی اگر به بازی با سوریه نرسی به بازی بعدی استقلال در لیگ برتر می‌رسی.
در آن مقطع تشخیص براین بود كه با تمرینات ویژه و فیزیوتراپی مصدومیتم را مداوا كنم و قرار نبود عمل جراحی كنم اما بعداز گرفتن MRI مشخص شد باید پایم را عمل كنم؛ یعنی آخرین مرحله عمل جراحی بود.
  • حالا عمل خوب بود؟
عمل خوب بود و حالا تمرینات فیزیوتراپی را پیگیری می‌كنم، 6 هفته این مراحل درمانی را پیگیری می‌كنم و بعداز آن می‌توانم تمرین و بازی كنم.
  • به هرحال قبل از اعزام تیم ملی به مالزی برای رویارویی با سوریه كنار ملی پوشان بودی اما مطمئنا امروز درجریان بازی دلت كنار ملی پوشان خواهد بود. این‌طور نیست؟
بله، واقعا دلم آنجا است خیلی هم سخت است كه كنار بچه‌ها نیستم با این حال امیدوارم بازی خوبی مقابل سوریه انجام دهند و در ادامه نتایج خوبی كه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی كسب كردند دراین دیدار هم موفق ظاهر شوند و گام بلندی را برای رسیدن به جام جهانی بردارند.
  • این نظریه را قبول داری كه با برد مقابل سوریه 80درصد راه صعود به جام جهانی را طی كرده‌ایم؟
ان‌شاءالله كه ملی‌پوشان یك گام استوار را مقابل سوریه بردارند و همان‌طور كه گفتم پیروزی مقابل سوریه باعث می‌شود گام بزرگی در راه صعود به جام جهانی داشته باشیم.
  • گویا هوای مالزی بارانی و زمین مسابقه هم لغزنده است. این موضوع می‌تواند در روند بازی تیم ملی خللی ایجاد كند ؟
من با بچه‌های تیم ملی ارتباط دارم. بله هوا خوب نیست علت آن هم بارندگی‌هاست. سخت است اما بازیكنان تیم ملی تجربه لازم را دارند و در هر شرایطی به دنبال موفقیت هستند، شرایط بارانی هم زیاد دیده‌ایم.من هم كه نیستم و كاری هم از دستم بر نمی‌آید فقط دعا می‌كنم با قدرت با سوریه بازی كنند.
  • با یك حس غمگین از اینكه در كنار ملی‌پوشان نیستی صحبت می‌كنی. با این حال این امیدواری وجود دارد به اردوی بعدی تیم ملی كه دی ماه است دعوت شوی. درست است؟
بله، صددرصد آماده می‌شوم. ان‌شاءالله با آمادگی خوبی هم به اردو خواهم رفت.
  • واقعیتی هم كه وجود دارد تو در رقابت‌های اخیر تیم ملی آن‌طور كه انتظار می‌رود مانند رقابت‌های جام ملت‌های 2015 كه فیكس برای تیم ملی بازی می‌كردی آن بازیكن ثابت برای تیم ملی نبودی. در این باره چه صحبتی داری؟
واقعا این مصدومیتی كه داشتم طولانی شد و من را اذیت كرد، متاسفانه دیر تشخیص دادند. همین مساله یك مقدار من را عقب انداخت.
  • یعنی اعتقاد داری این مصدومیت تو را عقب انداخت؟
بله، متاسفانه این مصدومیت من را عقب انداخت اما ان‌شاءالله خیلی زود برمی‌گردم و حقم را در فوتبال و تیم ملی می‌گیرم.
  • در مورد وضعیت استقلال چه صحبتی داری؟
ما اول فصل لیگ برتر را خوب شروع نكردیم اما رفته‌رفته هماهنگ‌تر شدیم و توانستیم چند برد پشت سرم هم بیاوریم و شرایطمان بهتر شود. می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم و در جوار تیم‌های مدعی قرار بگیریم و به این مهم دست یابیم.
  • استقلال در رقابت‌های جام‌حذفی هم به مصاف صبای قم خواهد رفت.در این جام هم مدعی هستید؟
امیدوارم در مقابل صبا هم پیروز شویم. جام حذفی شانس بزرگی است و خیلی راحت سهمیه آسیایی بگیریم. من هم در ادامه لیگ خوب شوم و به تیم كمك كنم. خوشبختانه آقای منصوریان هم به من اعتقاد دارد و تلاش می‌كنم بعداز مصدومیتم با انگیزه بالا جایگاهم را پس بگیرم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین