اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۱۲۷
این روزها اردوی تیم ملی در مالزی تحت الشعاع بارش های شدید باران قرار دارد تا جایی که این اتفاق به مصیبتی بزرگ برای سرمربی پرتغالی ایران تبدیل شده است.
۱۴:۴۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| همان طور که پیش از این هم اعلام کرده بود شاگردانش علاوه بر سوریه یک رقیب جدی تر نیز پیش رو داشته و باید با آب و هوای عجیب سرمبان مبارزه کنند بارش های سیل آسا در روزهای اخیر و همچنین امروز و فردا تا بازی با سوریه به مصیبتی بزرگ برای کارلوس کی روش تبدیل شده است چون این اتفاق تمام برنامه های سرمربی تیم ملی برای آماده سازی شاگردانش را تحت الشعاع قرار داده است.


عصر دیروز کارلوس برای این که بتواند آخرین تمرین جدی و تاکتیکی خود برای بازی با سوریه را برگزار کند مجبور شد نزدیک به 40 دقیقه شاگردانش را در رختکن نگه دارد تا بارش سیل آسای باران در سرمبان قطع شود. در این بین هر چند دقیقه یک بار خود کارلوس به خارج از رختکن می آمد تا از وضعیت هوا و میزان بارش و همچنین شرایط چمن دانشگاه اسلامی شهر سرمیان مطلع شود و برنامه هایش برای تمرینات را تغییر دهد.

 


بنا به پیش بینی سایت های هواشناسی معتبر بارش های موسمی امروز و فردا هم مالزی را تحت الشعاع خود قرار می دهد. با اطلاع از این پیش بینی کی روش دیروز چنان به آسمان خیره شده و با حسرت بارش باران را تماشا می کرد که می شد کاملا نگرانی را در چهره این مربی بابت لطماتی که این باران می تواند به او شاگردانش مقابل سوریه وارد کند، حس کرد.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین