اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۰۲۰

شرایط عجیب لباس تمرینی سوشا در مالزی+عکس

سوشا مکانی بعد از حضوری ثابت در ترکیب تیم میوندالن نروژ و در حالی که دو رقیب اصلی اش در تیم ملی غایب هستند، امیدوار به حضور در ترکیب تیم ملی برابر سوریه است.
۲۰:۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| دروازه بان سابق پرسپولیس که فصل عجیب و غریبی همراه با حاشیه های رنگارنگ را در این تیم پشت سر گذاشت، در ابتدای فصل راهی لیگ نروژ شد تا دنیای حرفه‌ای اش را در اروپا دنبال کند و اینگونه از حواشی مربوط به محرومیتش نیز دور شود.


او اکنون با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند و همچنین خط خوردن علیرضا حقیقی از لیست کارلوس کی‌روش این فرصت را یافته تا به عنوان باتجربه ترین دروازه بان تیم ملی در اردوی مالزی حاضر شود. اما نکته جالب توجه به شرایط لباس تمرینی او مربوط می شود که با توجه به شرایط جوی مالزی و بارندگی شدید کاملا گل آلود و خیس شده است.

 

سوشا مکانی که انگیزه زیادی دارد از این فرصت به وجود آمده بهترین سود را برای حضور در ترکیب تیم ملی ببرد، تلاش زیادی در تمرینات از خود به جا می گذارد و اینگونه با شیرجه های خود سعی در جلب توجه سرمربی تیم ملی و اعتماد او برای حضور 90 دقیقه ای برابر سوریه دارد. تیم ملی اکنون رشید مظاهری و محمدرضا اخباری را نیز در لیست دروازه بانان خود دارد و باید دید مرد پرتغالی در نهایت به کدامیک از مردان خود اعتماد می کند.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین