اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۶۸

ایران با گل طارمی‌ می‌برد

محمد نصرتی مدافع ماشین‌سازی سابقه زیادی در تیم ملی دارد و گل‌های حساسی به ثمر رسانده است. فوتبالدوستان به‌خوبی یادشان می‌آید كه گل صعود به جام‌جهانی را محمد نصرتی در بازی با بحرین زد و ماندگار شد...
۱۴:۵۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد نصرتی مدافع ماشین‌سازی سابقه زیادی در تیم ملی دارد و گل‌های حساسی به ثمر رسانده است. فوتبالدوستان به‌خوبی یادشان می‌آید كه گل صعود به جام‌جهانی را محمد نصرتی در بازی با بحرین زد و ماندگار شد. این مدافع سابق تیم ملی سابقه گلزنی به سوریه را در رقابت‌های غرب آسیا در سال83 و مقدماتی جام ملت‌های آسیا در سال95 دارد. به همین خاطر شناخت خوبی از سبك بازی سوری‌ها دارد.
  • اولین‌بار در كدام بازی گل زدید؟
فكر می‌كنم بازی‌های جام ال‌جی یا همان غرب آسیا بود كه به سوریه گل زدم. دقیقا یادم نمی‌آید چه كسی سانتر كرد اما با سر در این بازی گل زدم. آن بازی خیلی پرگل بود و 7 بر یك سوریه را شكست دادیم. در آن زمان برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی بود و برهانی دوگل زد و یادم هست كه علی دایی و نیكبخت و كریمی ‌و فرهاد مجیدی هم گل زدند.
  • به نظر می‌آید بیشتر گل زدن به سوریه در مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا برای خودتان دلچسب است.
دقیقا همین‌طور است و این بازی را كاملا یادم می‌آید. در آن بازی كه مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا بود مهدوی‌كیا توپ را عالی سانتر كرد و من سر زدم. یك‌متر و 20سانتی‌متر پریدم و جلوی دستان دروازه‌بان توپ را گل كردم كه خیلی به من چسبید. بازی گره خورده بود و وقتی گل زدم خیال همه راحت شد و نكونام هم در نیمه دوم گل زد. اتفاقا فیلم این گل در یوتیوب خیلی پربازدید بود.
  • خاطره‌ای از این بازی دارید؟
یادم می‌آید قبل از بازی آقای قلعه‌نویی من را كنار كشید و گفت گل می‌زنی. آقای مناجاتی هم شاهد است و همین اتفاق هم افتاد.
  • چه توصیه‌ای برای ملی‌پوشان دربازی تیم ملی برابر سوریه دارید؟
من زیاد از این تیم شناخت ندارم و بازی‌هایشان را كامل ندیده‌ام. فكر می‌كنم می‌توانیم ببریم اما نباید این تیم را دست كم بگیریم. چون در صورت برد صعودمان تقریبا قطعی می‌شود. فكر می‌كنم بازیكنان نباید با خیال راحت بازی كنند.
  • این بازی را چطور پیش‌بینی می‌كنید؟
به نظر من ایران با گل طارمی‌ می‌برد و سوریه را شكست می‌دهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین