اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۹۶۷
هرایر مگویان، مدافع تیم استقلال تهران و تیم ملی ارمنستان از دیدارهای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه جمعه شب مقابل مونته نگرو قرار گرفت و در حالی كه 2 برصفر عقب بودند در نهایت 3 بر 2 پیروز شدند...
۱۴:۵۱ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| هرایر مگویان، مدافع تیم استقلال تهران و تیم ملی ارمنستان از دیدارهای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه جمعه شب مقابل مونته نگرو قرار گرفت و در حالی كه 2 برصفر عقب بودند در نهایت 3 بر 2 پیروز شدند. مگویان در این دیدار یك توپ از روی خط دروازه تیمش بیرون كشید.به همین بهانه با مگویان تماس گرفتیم تا گفت‌وگویی را با وی انجام دهیم كه بحث‌مان به حال و روز این روزهای استقلال هم كشیده شد.
  • تیم ملی ارمنستان در حضور تو توانست تیم ملی مونته نگرو را شكست دهد. در این ارتباط برایمان صحبت كن.
بازی با مونته نگرو بازی سختی بود، مونته نگرو تیم اول گروه ما محسوب می‌شد، ما می‌دانستیم كه بازی خیلی سختی داریم. در ابتدا با وجود اینكه شروع بدی نداشتیم اما 2 برصفر عقب افتادیم ولی بایك بازی منطقی و خوب توانستیم اولین سه امتیاز خود را در این رقابت‌ها بگیریم و به جدول برگردیم، كار خیلی سخت است اما هدفمان این است كه بتوانیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم.
  • در بازی قبلی گل‌به‌خودی زدی، این‌دفعه یك توپ هم از روی خط دروازه برگرداندی.
آن هم گل‌به‌خودی نبود. توضیح كه داده بودم، تقصیر من نبود. در این بازی هم در یك صحنه توپ با ضربه‌ای كه مهاجم حریف زد در آستانه ورود به دروازه بود كه خودم را رساندم و به توپ ضربه زدم.
  • وضعیت تیم ملی ارمنستان در جدول رده‌بندی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به چه شكل است؟
ما در گروه خیلی سختی قرار داریم و برد مقابل مونته نگرو اولین سه امتیازمان بود. مونته نگرو در صدر جدول 7 امتیاز دارد و ما سه امتیازی هستیم!
  • چه وقت در تمرینات استقلال شركت می‌كنی؟
سه شنبه به ایران می‌آیم.
  • در نبودشما منصور پورحیدری پیشكسوت باشگاه استقلال كه در این فصل به عنوان سرپرست و عضو هیات مدیره فعالیت می‌كرد به دلیل بیماری فوت كرد.در این باره چه صحبتی داری؟
من در اردوی تیم ملی بودم، واقعا متاثر شدم وقتی شنیدم آقای پورحیدری دیگر در میان ما نیستند، روحش شاد باشد، به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم، به خانواده استقلال هم تسلیت می‌گویم، چراكه پدر استقلال بود و همیشه به من احترام می‌گذاشت و افتخار می‌كنم در این دو سال با هم بودیم و خیلی هم مشاوره‌های خوبی به من می‌داد، خیلی ناراحت شدم امیدوارم روحش شاد باشد.
  • شرایط تیم استقلال را چطور ارزیابی می‌كنی؟
شرایط خوبی داریم، رو به رشد است. ما 4 بازی است كه پیروز شدیم و تمام هدفمان این است كه بتوانیم روند رو به رشد و پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم.
  • استقلال در چند روز آینده یك بازی هم در رقابت‌های جام حذفی مقابل صبای قم خواهد داشت. نظرت در مورد این بازی چیست؟
جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد، در مسابقات حذفی ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هیچ بازی آسانی نداریم، چراكه جام حذفی جام شگفتی‌هاست، ما هم سعی می‌كنیم با یك بازی منطقی پیروزی را به دست بیاوریم. تعداد گل زده و این قبیل مسائل مهم نیست، بلكه فقط باید سه امتیاز را بگیریم و صعود به مرحله بعد مهم است. امیدوارم با یك بازی قابل قبول به این مهم دست یابیم.
  • وریا غفوری هم كه در خط دفاعی استقلال یكی از دوستان تو محسوب می‌شد دچار مصدومیت شدید شده و به طوریقین حداقل سه ماه نمی‌تواند در كنار تو باشد. نظرت در این مورد چیست؟
من متاسفم كه وریا مصدوم شد! چراكه بدترین اتفاق برای یك فوتبالیست این است كه او مصدوم شود. امیدوارم هیچ بازیكنی با مصدومیت جدا نشود، یا باعث شود بازی نكند.وریا غفوری دوست من و بازیكن با كیفیتی است. امیدوارم هرچه سریعتر مصدومیتش برطرف شود و به تیم برگردد.
  • گفته می‌شود در غیاب وریا غفوری تو در پست دفاع راست بازی خواهی كرد. این موضوع صحت دارد؟
هیچ چیز مشخص نیست و اگر كسی بخواهد در این ارتباط تصمیم بگیرد سرمربی است و من هم به عنوان بازیكن حرفه‌ای تابع آنها هستم.مربی تشخیص می‌دهد كدام بازیكن در چه پستی بازی كند.
  • در كل روند تیم استقلال را در مسابقات لیگ برتری چطور ارزیابی می‌كنی؟آیا می‌توانید روند رو به رشد خود را بعداز تعطیلات هم ادامه دهید؟
الان 4 بازی است كه ما روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهیم. برای هر بازی برنامه داریم، تا الان كه خوب بوده و توانستیم 4 برد پشت سرهم را به دست بیاوریم، در جدول هم شرایط خوبی داریم، فقط امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد تا ما بتوانیم بازی به بازی با ارائه یك فوتبال منطقی سه امتیازها را بگیریم تا دل هواداران را شاد كنیم . هواداران به حق همواره از ما حمایت كردند.
  • تماشاگران استقلال جز قهرمانی چیز دیگری از كادرفنی و بازیكنان نمی‌خواهند.آیا می‌توانید خواسته آنها را برآورده كنید؟
هدف اصلی ما این است كه دل هواداران را شاد كنیم و برای تحقق این امر تلاش خواهیم كرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین