اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۹۰

توضیحات مسئول نقل و انتقالات استقلال درباره جنجال قراردادها

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد: «هیچ بند مشروطی در هیچ کدام از قرارداهای بازیکنان و کادرفنی لحاظ نشده است و فقط آپشن های معقول و انگیزشی گنجانده شده است.»
۰۹:۱۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| سید پندارتوفیقی که مذاکرات نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بر عهده اوست، در صفحه اجتماعی خود توضیحاتی را درباره قراردادهای بازیکنان استقلال در ابتدای فصل منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«مایل نبوده و نیستم به مسایل و گفتگوهای بی حاصل رسانه ای که برخی به هر دلیل و هر نیتی مطرح می کنند وارد شوم. ولی هوادار حق دارد سره از ناسره برایش شفاف شود.

 

مدت هاست دوستان مدام در خصوص فصل نقل و انتقالات آغازین فصل جاری اظهار نظر می کنند و رسانه ها هم بنا به رسالت خودشان تحلیل های گوناگون عرضه می نمایند. اینجانب فقط بدیهیات فعالیت های صورت گرفته را جهت تنویر افکار عمومی و هواداران فهیم یادآوری می کنم.

 

در ابتدای فصل مورد نظر با دریافت لیست نفرات مدنظر سرمربی محترم و برگزاری جلسات مکرر با ایشان و همچنین مدیرفنی وقت زنده یاد منصورخان پورحیدری، نحوه رویکرد به جذب بازیکنان و لیست ورودی و خروجی ساعت ها بحث و حلاجی گردید.

 

لیست مدنظر سرمربی وقت به صورت رسمی دریافت و مذاکرات در فضای رقابتی سنتی و حرفه ای بین رقبا آغاز گردید. به جز دو مورد که یکی جذب تیم رقیب و دیگری که ماندن در تیم شهرستانی را انتخاب کردند، تقریبا تمام خواسته های سرمربی محترم اجابت گردید. و این امر بدیهی ترین اقدام باشگاه در جهت پشتیبانی و تامین خواست های سرمربی می باشد.

 

به جرأت سالم ترین و شفاف ترین قراردادهای سالیان اخیر باشگاه استقلال به گواه مطلعین امر منعقد گردید و در تعیین قیمت عقد قراردادها، فضای رقابتی و حرفه ای گری در حد و اندازه بضاعت فعلی فوتبال ایران لحاظ گردید.

 

بارها تاکید شده و باز هم تصریح می کنیم که هیچ بند مشروطی در هیچ کدام از قرارداهای بازیکنان و کادرفنی لحاظ نشده است و فقط آپشن های معقول و انگیزشی به نحوی در قراردادها گنجانده شده که در صورت تحقق آنها، قهرمانی در لیگ و جام حذفی و موفقیت در مراحل گروهی جام باشگاه های آسیا قرین یکدیگر خواهند بود و صد البته آپشن های انگیزشی با این هدف مورد نظر همه عقلا و هواداران فهیم می باشد.

 

متأسفانه استفاده نابجا از فضای رسانه ای و مجازی در انجام این مهم در فصول نقل و انتقالات و تاکید بر اسامی و نام ها بدون در نظر داشتن مهره های ارزشمند فعلی در تیم فوتبال استقلال، می تواند باعث بروز مشکلات متعدد شود.

 

در همین راستا صبر و حوصله و آرامش در فضای تامین خواسته های کادرفنی و دلسوزان واقعی باشگاه مردمی بزرگ استقلال می تواند راهگشای موفقیت های آتی باشد.

 

به امید موفقیت و سلامتی خانواده بزرگ استقلال»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین