اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۷۸

انتخاب قطعی جانشین منصورخان تا دو هفته دیگر

از چندی قبل که منصور پورحیدری به دلیل شرایط بیماری‌اش نمی‌توانست در جلسات هیات مدیره شرکت کند، به طور موقت وظایف مربوط به او برعهده شخص دیگری از اعضای هیأت مدیره قرار گرفته بود.
۰۲:۵۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| از چندی قبل که منصور پورحیدری به دلیل شرایط بیماری‌اش نمی‌توانست در جلسات هیات مدیره شرکت کند، به طور موقت وظایف مربوط به او برعهده شخص دیگری از اعضای هیأت مدیره قرار گرفته بود.
ضمن اینکه رفته رفته در اواخر دوره حیات منصور پورحیدری، او به دلیل شرایط جسمانی‌اش کمتر فرصت می‌کرد در باشگاه استقلال حضور داشته باشد.
از آنجایی که او طبق قانون به همراه مدیرعامل حق امضا داشت مسوولان باشگاه به جای او مسعود معینی را به بانک معرفی کردند و در این اواخر این مسعود معینی بود که جای پورحیدری چک‌های باشگاه را همراه رضا افتخاری امضا می‌کرد.
حالا با درگذشت منصور پورحیدری همچنان مسعود معینی این وظیفه را برعهده دارد.
با این حال اما به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای انتخاب جانشین منصور پورحیدری به بررسی‌های بیشتری نیاز داشته باشند.
با توجه به اینکه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش به هیات مدیره استقلال اعلام کرده تا دو هفته آینده جایگزین پورحیدری را معرفی می‌کند، احتمال این وجود دارد که در ادامه فصل استقلالی‌ها حق امضا را از معینی بگیرند و به فرد دیگری بسپارند.
با جایگاهی که پورحیدری نزد استقلالی‌ها داشته، به نظر می‌رسد استقلالی‌ها برای انتخاب جانشین او یکی از سخت‌ترین مأموریت‌ها را پیش رو داشته باشند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین