اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۸۶۳

کونته: 3-4-3 پلن چهارم ما بود

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی، روند تیمش در فصل جاری و سیستم های مورد استفاده را تشریح کرد.
۰۱:۳۵ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| چلسی در هفته های اخیر روند بسیار خوبی زرا طی کرده و در 5 بازی اخیر 16 گل به ثمر رسانده و گلی دریافت نکررده است.

تغییر سیستم های متوالی: "ما فصل را با سیستم دیگری آغاز کردیم. من ابتدا می خواستم از سیستم 2-4-4 استفاده کرده و در بعضی مواقع آن را به 3-3-4 انتقال دهم. در بعضی از بازی ها نیز ما همانند سال گذشته 1-3-2-4 بازی کردیم. اما بعد از مدتی متوجه شدم که در این شرایط شانس های گلزنی زیادی را به حریف واگذار می کنیم که این هرگز مورد نظر ما نبود.

اما با سیستم جدید، ما گلهای زیادی به ثمر می رسانیم و موفق به خلق موقعیت فراوان می شویم. همچنین چلسی در بسته نگه داشتن دروازه نیز موفق بوده که این نشان دهنده صحت این تصمیم است".

پیشرفت شرایط بازیکنان نسبت به فصل قبل: "من معتقدم یکی از وظایف یک سرمربی، مهیا کردن شرایط پیشرفت برای بازیکنان است. ما باید یک به یک استعدادهای بازیکنان را شناسایی کرده و تلاش خود را بر پایه برطرف کردن نقاط ضعف و تبدیل کردن آن به نقاط قوت قرار دهیم.

در چلسی، بازیکنان با استعداد زیادی وجود دارد و من خیلی خوشحالم که با بازیکنانش با نگرش صحیح و متمایل به پیشرفت کردن کار می کنم. همه بازیکنان در راستای اهداف تیم حرکت می کنند زیرا وقتی شما قصد رسیدن به هدف بزرگی را دارید، باید در قالب تیم حرکت کنید".

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کونته چلسی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین