اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۷۸۵
با مصدومیت وریا غفوری تغییراتی در ترکیب استقلال رخ خواهد داد که بیش از همه هرایر مگویان را خوشحال می‌کند.
۱۵:۰۱ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| با مصدومیت وریا غفوری تغییراتی در ترکیب استقلال رخ خواهد داد که بیش از همه هرایر مگویان را خوشحال می‌کند.
 بازیکنی که این اواخر کمتر در ترکیب استقلال به میدان می‌رفت و جایی در میان 11 بازیکن اصلی آبی‌ها نداشت. حالا منصوریان این بازیکن را در پست دفاع راست به بازی خواهد گرفت تا جای خالی وریا پر شود. گرچه شایعاتی هم درباره جذب بازیکنی که در این پست تخصص بازی دارد شنیده می‌شود.
بازیکنی همچون دانیال ماهینی اما این خبرها را نمی‌توان چندان درست دانست و باید در همین دایره بازیکنانی که دم دست منصوریان هستند دنبال ترکیب ایده‌آل استقلال گشت. در بازی‌های اخیر نیز مصدومیت وریا باعث شد تا مگویان به ترکیب اصلی برود.
این بازیکن ارمنی سابق در پست دفاع میانی به میدان می‌رفت اما کمبود بازیکن او را به پست دفاع راست منتقل کرد که مگویان نیز در این پست توانست یک پاس گل هم بدهد و برای استقلال مهره قابل توجهی باشد.
 اگر حضور مگویان را در ترکیب خط دفاعی استقلال قطعی بدانیم از میان چهار بازیکنی که تحت عنوان مدافعان در ترکیب استقلال بازی می‌کنند، فقط یک بازیکن ایرانی حضور دارد به نام یعقوب کریمی و باقی نفرات خارجی‌هایی هستند که از لحاظ فنی وضعیت آنچنان مطمئنی هم ندارند. گرچه ورود پادوانی به ترکیب خط دفاع استقلال تا حدودی نظم بیشتری را در این پست حاکم کرده است اما به طور کلی این بازیکنان مدافعان ششدانگی نیستند. منصوریان راه دشواری تا هماهنگی کامل این بازیکنان خواهد داشت. بخصوص اینکه آنها از لحاظ کلامی با مهدی رحمتی و یعقوب کریمی هم مشکل دارند.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین