اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۷۶۸
سرپرست کمیته جوانان و عضو کمیته فنی، گفت: امروز شرایط تیم ملی فوتبال امید ایران در جلسه کمیته فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
۱۳:۴۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| فریدون معینی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه آیا امروز جلسه کمیته فنی برگزار می‌شود، گفت: بله امروز کمیته فنی تشکیل جلسه می‌دهد و در مورد تیم‌های ملی و تشکیل تیم‌های بیشتر صحبت می‌کنیم. می‌خواهیم تیم‌های بیشتری در رده ملی داشته باشیم و کار اصولی‌تری را دنبال کنیم.

وی در مورد شرایط تیم ملی نوجوانان و جوانان که باید به زودی در رقابت‌های جهانی به عنوان نماینده ایران به میدان بروند، خاطرنشان کرد: کارهای مقدماتی صورت گرفته و به زودی با مربیان هم جلسه می‌گذاریم. با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی جوانان خرداد ماه برگزار می‌شود سرعت عمل برای پیگیری امور تیم ملی جوانان باید بیشتر باشد. مسابقات نوجوانان 10 ماه دیگر برگزار می‌شود و زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی وجود دارد.

معینی در پاسخ به این سوال که آیا سرمربیان تیم ملی جوانان و نوجوانان در سمت خود باقی می‌مانند، خاطرنشان کرد: بله همینطور است.

عضو کمیته فنی در مورد شرایط تیم ملی امید و اینکه این روزها انتقاداتی نسبت به عدم تشکیل تیم ملی امید مطرح می‌شود، گفت: تیم‌های رده سنی زیر 13 سال، زیر 16 سال، زیر 19 سال و امید اهمیت بسیار زیادی دارند چراکه در این رده‌های سنی مسابقات جهانی برگزار می‌شود. به همین خاطر باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ حتما در جلسه امروز در مورد تیم ملی امید هم بحث و گفت‌وگو صورت می‌گیرد. البته همانطور که گفتم اولویت فعلی ما تیم ملی جوانان است و بعد از تیم ملی نوجوانان و امید در دستور کار قرار دارد تا هر چه زودتر به شرایط آنها سر و سامان بدهیم. در رده سنی امید بازیکنان خوب و با کیفیتی حضور دارند که در لیگ برتر به میدان می‌روند. تیم امید را تشکیل دهیم با حضور این نفرات فقط نیاز به برگزار اردو است تا بازیکنان با کیفیت و خوب این رده سنی به هماهنگی برسند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین