اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۵۹۶

ستاره پرسپولیس اظهاراتش در مصاحبه خبرساز را پس گرفت؟

به نظر می‌رسد نظر محسن مسلمان در خصوص سبک بازی خودش تغییر کرده است.
۱۲:۱۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| از تمرينات روز سه‌شنبه پرسپوليس در دوبي، تصاويري منتشر شده كه در نوع خودش جالب است. در اين عكس‌ها بازيكنان پرسپوليس در حال تمرين با انگيزه بسيار بالا ديده مي‌شوند. آنها كه در غياب 7بازيكن ملي‌پوش قصد دارند خودشان را به برانكو ثابت كنند و سهمي از تيم او بگيرند، دست به هر كاري مي‌زنند تا حسابي ديده شوند. در اين ميان شايد جالب‌ترين تصوير مربوط به تكل بلندي باشد كه محسن مسلمان زير پاي اميد عاليشاه بسته است. اميد كه در دو بازي اخير نيمكت‌نشين شده، خيلي به موقع خودش را از غائله بيرون كشيده تا مصدوم نشود. اين تكل را محسن مسلماني مي‌زند كه البته جايگاهش در تركيب ثابت سرخپوشان تضمين شده است، اما ظاهرا او در اين شرايط هم از تمرين سخت غافل نمي‌شود.

 

حدود 14ماه پيش كه مسلمان هنوز در پرسپوليس نيمكت‌نشين بود و بازي نمي‌كرد، يك مصاحبه عجيب از او در سايت‌ها و خبرگزاري‌ها به انتشار رسيد كه خيلي خبرساز شد. مسلمان در اين مصاحبه به انتقادها از سبك بازي خودش واكنش نشان داده و گفته بود: «من بازیکنی ایستا هستم، زیاد نمی دوم، تکل نمی‌زنم و درگیر نمی‌شوم. فوتبال من همین است. در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی کرده‌ام، اینگونه بوده که دیگران برایم تکل می‌زدند، درگیر می‌شدند و در یک کلام می‌جنگیدند تا توپ به من برسد و بازی را بچرخانم و کار را تمام کنم.»

 

حالا اما يك سال بعد از آن مصاحبه، طرز تفكر مسلمان چنان عوض شده كه حتي در اردوي تمريني خارج از كشور هم ابايي از بستن چنين تكل‌هاي جدي و قدرتمندانه‌اي ندارد. اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد كه مسلمان خودش را به عنوان يكي از بهترين هافبك‌هاي پرسپوليس و ليگ تثبيت كرده، اما هنوز دست از سختكوشي نمي‌كشد. به نظر مي‌رسد در اين تغيير ذهنيت، برانكو نقشي كليدي داشته است. احياي مسلمان يكي از خدمات مربي كروات به فوتبال ايران بود

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس مسلمان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین