اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۵۵۰
همسر پیشکسوت فقید استقلال گفت: «باشگاهی که عسل در آن بسکتبال بازی می کند مراسم گرامیداشتی را برای منصور گرفتند. ضمن این که عمو و خاله عسل هم در آمریکا اقامت دارند و کنار او هستند.»
۱۷:۳۲ - ۲۰ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| شش روز از پرواز منصور پورحیدری گذشت. شش روز تلخ برای خانواده و تمام دوستدارانش.

 

به همین بهانه اظهارات فریده شجاعی همسر وی را در ادامه می خوانید:

 

* چند روز از هجرت منصور پورحیدری گذشت .این اتفاق تلخ را باور کرده اید ؟

- خیلی سخت است، خیلی و ما مجبوریم با این واقعیت تلخ کنار بیاییم. مجبوریم بپذیریم که منصور دیگر در کنارمان نیست و این خیلی سخت و تلخ است. فقط امیدوارم خدا صبرش را به ما بدهد.

 

* منصور خان وصیت کرده بودند که ایشان را در شیرودی تشییع کنید؟

- ایشان همیشه صحبت که می شد می گفتند دوست ندارم باعث اذیت شدن مردم شوم. دوست ندارم مردم را از کار و زندگی شان بیاندازم. گاهی که صحبت مراسم چهره ها می شد می گفتند مردم گناه دارند که این قدر سختی بکشند و در مراسم ها حاضر شوند. هیچ وقت دوست نداشت مردم به خاطر او به زحمت بیافتند. اگر ما می خواستیم به وصیتش عمل کنیم، باید ساده ترین مراسم را برایش می گرفتیم اما از طرفی مردم علاقه داشتند در مراسمش شرکت کنند و به همین دلیل ترجیح دادیم مراسم در شیرودی و به شکل ساده تری برگزار شود تا به نوعی سادگی خود را هم داشته باشد.

 

* به خواب تان آمده اند؟

- اتفاقا همین امروز بود داشتم به علی می گفتم که چرا بابا هنوز به خواب مان نیامده است. منتظرم تا حداقل منصور را در خواب ببینم، دلم برایش تنگ شده است.

 

* سنگ قبر خاصی را برای او در نظر گرفته اید؟

- فعلا که بهشت زهرا یک سنگ قبر موقت را برایش گذاشته است اما برای سنگ قبرش یک طرح هایی دارم که امیدوارم عملی شود.

 

*  عسل حال و روز خوبی دارد؟ به هر حال نتوانست برای مراسم تشییع حاضر شود...

- عسل هم بی قرار پدرش است اما دوستانش همانجا تنهایش نگذاشتند. مراسم های مختلفی برای او گرفتند و باشگاهی هم که در آن بسکتبال بازی می کند مراسم گرامیداشتی را برای منصور گرفتند. ضمن این که عمو و خاله عسل هم در آمریکا اقامت دارند و کنار او هستند.

 

* در شهرهای مختلف ایران هم برای منصور پورحیدری مراسم گرفتند. رمز این محبوبیت را چه می دانید؟

- بله در جریان این مراسم ها هستیم و از همه شهرها تماس می گیرند و می گویند که برای منصور مراسم دارند. منصور واقعا مرد بزرگ و با اخلاقی بود. هیچ وقت حاشیه نداشت. هیچ وقت یادم نمی آید او حتی یک بار صدایش را برای من یا بچه ها بلند کرده باشد. او آدم با اخلاقی بود، مرد زندگی بود و شعور بالایی داشت. همیشه مردم را دوست داشت و هیچ وقت دوست نداشت کوچک ترین حرکتش باعث دلخوری مردم شود. او خود را از مردم می دانست نه جدا از آنها.

 

* همین الان چه حرفی برای منصور پورحیدری دارید؟

- خیلی از حرف هایم که خصوصی است اما می گویم دلمان برایت تنگ شده و فقط امیدواریم خدا صبر نبودنت را به ما بدهد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین