اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۳۹۶

عربده کشی مدیر عامل تیم دسته اولی مقابل رختکن حریف!

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز گفت: در پایان بازی با تیم خونه به خونه مدیرعامل این باشگاه مقابل رختکن ما عربده‌کشی کرد.
۱۶:۳۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد یاراحمدی در گفت‌وگویی، در مورد بازی جنجالی با تیم خونه به خونه گفت: اسپانسرهای تیم ما اهل آمل هستند و حساسیت زیادی داشتند تا این مسابقه را با موفقیت پشت سر بگذاریم. در این بازی در دقیقه 18 پنالتی درستی به سود ما اعلام شد که فیلم آن هم موجود است، اما نیمکت تیم حریف به این پنالتی معترض شد. فیروز کریمی معمولاً دو دقیقه آخر نیمه را به رختکن می‌رود که هنگامی که او قصد ورود به رختکن را داشت، مهرداد میناوند به او حمله‌ور شد و حتی لگدی به سمت سرمربی ما پرتاب کرد. این مسئله با دخالت اطرافیان پایان پیدا کرد، اما جالب است بدانیم در جریان مسابقه حتی افرادی که باید برانکارد را حمل کنند نیز با نیمکت‌نشینان تیم ما جروبحث می‌کردند.

وی افزود: در نیمه دوم هم داور پنالتی درست دیگری را به سود تیم ما اعلام کرد که آن هم گل شد و داور به خاطر پنالتی یک بازیکن خونه به خونه را اخراج کرد، سپس در ادامه مسابقه مازیار زارع هم از تیم خونه به خونه اخراج شد و در زمانی که حریف 9 نفره بود، اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم 5-4 گل دیگر هم به حریف بزنیم.

سرپرست تیم فوتبال اکسین البرز با اشاره به اتفاقات عجیب در پایان بازی گفت: متأسفانه مدیرعامل باشگاه خونه به خونه در پایان مسابقه مقابل رختکن ما آمد و به در رختکن می‌زد و عربده‌کشی می‌کرد، نمی‌دانم مشکل ما چه بود؟ شاید به خاطر این بود که پیروز شده بودیم. باور کنید حدود یک ساعت در رختکن ماندیم تا جو آرام شود و سپس از کنار فنس‌های ورزشگاه به زمین فرمانداری رفتیم و از آنجا سوار اتوبوس تیم شدیم و با اسکورت پلیس از شهر خارج شدیم.

یاراحمدی تصریح کرد: ما از این نحوه میزبانی خونه به خونه شکایت می‌کنیم و قرار است روز شنبه شکایت خود را از مدیرعامل، مربی خونه به خونه و نحوه میزبانی آنها به فدراسیون فوتبال ارائه کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین