اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۳۸۰

بـختیار: چـرخ فـوتبال به كـام مـن نچـرخید

بختیار رحمانی قبل از شروع فصل یكی از بهترین خریدهای استقلال لقب گرفت.او در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یكی از بهترین هافبك‌های ایران مطرح كرد و همین موضوع باعث شد تا استقلالی‌ها و رسانه‌ها توقع زیادی از بختیار داشته باشند...
۱۵:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| بختیار رحمانی قبل از شروع فصل یكی از بهترین خریدهای استقلال لقب گرفت.او در سال‌های گذشته خودش را به عنوان یكی از بهترین هافبك‌های ایران مطرح كرد و همین موضوع باعث شد تا استقلالی‌ها و رسانه‌ها توقع زیادی از بختیار داشته باشند.او قبول دارد كه هنوز با روزهای اوج فاصله دارد ولی اطمینان می‌دهد كه به بختیار واقعی تبدیل خواهد شد.در حاشیه مراسم ختم پورحیدری دقایقی با رحمانی صحبت كردیم و او به سوالات پاسخ داد.
  • از فوت پورحیدری شروع كنیم.در مورد این اتفاق تلخ چه صحبتی داری؟
خودتان گفتید كه اتفاق تلخی بود.منصورخان بزرگ استقلال بود و شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت اما حیف كه از بین ما رفت.
  • یادت می‌آید وقتی تازه به استقلال آمده بودی از تو خیلی تعریف می‌كرد؟
بله، یادم می‌آید و اتفاقا چند بار هم از منصورخان تشكر كردم.امیدوارم استقلال در بازی‌های بعدی مدام موفق باشد تا روح منصورخان هم شاد شود.از این به بعد بردهایمان را به ایشان تقدیم می‌كنیم.
  • شرایط روحی و فنی استقلال چطور است؟
فضای تمرینات در این چند روز غمگین بود ولی باید خودمان را آماده ادامه لیگ و جام حذفی كنیم.
  • در جام حذفی هم كه بایدبا صبا روبه‌رو شوید.
بله، بازی خیلی سختی داریم و هدفمان فقط برد است.جام حذفی برای رسیدن به سهمیه آسیا یك مسیر كوتاه است ولی هر چقدر جلو می‌رویم كارمان سخت‌تر می‌شود.باید تلاش كنیم و در همین بازی با صبا هم كار سختی خواهیم داشت.
  • آیا استقلال در لیگ برتر هم می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟
این درست است كه با دو تیم بالای جدول اختلاف امتیاز داریم ولی در 7 بازی اخیر باخت ندادیم و این برای ما مهم بود.می‌توانیم در آینده این اختلاف امتیاز را جبران كنیم.
  • ولی برخی معتقدند فقط پرسپولیس و تراكتور مدعیان جدی هستند.
فعلا آنها با تیم‌های دیگر فاصله گرفته‌اند ولی مطمئن باشید تیم‌های دیگر هم مدعی هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.
  • خیلی‌ها معتقدند امسال هنوز از دوران اوج فاصله داری، خودت این را قبول می‌كنی؟
قبول دارم كه در اوج نیستم ولی این را هم در نظر بگیرید كه همه از من توقع بالایی دارند.باور كنید همیشه نهایت تلاشم را می‌كنم و قول می‌دهم تبدیل به همان بختیار واقعی شوم.در فوتبال شاید گاهی اوقات همه چیز بر وفق مراد بازیكن یا مربی نباشد و در این مدت هم چرخ فوتبال به كام من نچرخید.این چیزها طبیعی است و مسائل مختلفی دست به دست هم می‌دهد تا شاید یك تیم، بازیكن یا مربی از روزهای خوبشان فاصله داشته باشند.
  • ولی به نظر می‌رسد شروع بد استقلال هم در عملكرد تو تاثیرگذار بود.
وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد طبیعتا عملكرد بازیكنان هم تحت تاثیر این موضوع قرار می‌گیرد.من با فشار و حاشیه زیادی به استقلال آمدم و یكی، دو هفته هم نیمكت‌نشین شدم اما الان تلاش می‌كنم به بهترین وضعیت برسم.
  • از اینكه از تیم ملی دور هستی چه احساسی داری؟
قبل از اینكه فصل شروع شود دعوت می‌شدم ولی مدتی است كه دعوت نمی‌شوم.من خیلی در این یكی، دو سال سختی كشیدم ولی دست از تلاش برنمی‌دارم.امیدوارم كه به تیم ملی هم دعوت شوم.من كی‌روش، بازیكنان و تیم ملی را دوست دارم و امیدوارم كه تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی موفق باشد.
  • این روزها بحث بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال مطرح است.فكر می‌كنی بازگشت او به سود استقلال باشد؟
سجاد بازیكن خوبی است و اول فصل تصمیم گرفت به تركیه برود و پیشرفت كند.متاسفانه شرایط طبق خواسته او پیش نرفت و شاید بهتر بود او به تركیه نمی‌رفت.با این حال باید به نظر شهباززاده احترام گذاشت.او بازیكن خوبی است و امیدوارم بهترین اتفاق برایش رخ دهد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال رحمانی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین