اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۳۶۷

بازی با نایب‌قهرمان جهان برایمان خوب است

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ما در جام جهانی با روسیه دیدار نزدیکی داشتیم و این خیلی برای ما خوب است که با نایب‌قهرمان جهان بازی خواهیم کرد.
۱۴:۲۵ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگویی، اظهار داشت: ما برنامه‌هایمان را برای دیدار با روسیه به مسئولان فدراسیون داده‌ایم و با سرمربی تیم امید و افتخاری جلسه‌ای با هم برگزار کردیم که گفت‌وگوهای خوبی در آن جلسه مطرح شد. ان‌شاءالله تمرینات از روز شنبه آغاز خواهد شد.

وی افزود: ما تلاش می‌کنیم در 4 هفته‌ای که برای بازی با روسیه باقی مانده تمام بازی‌های لیگ را تماشا کنیم و بهترین‌ها را انتخاب کنیم و برای بازی با روسیه آنها را دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما به قدری با روسیه بازی کردیم که شناخت خوبی از آنها داریم. جام جهانی هم بازی نزدیکی با آنها داشتیم و این خیلی خوب است که با نایب‌قهرمان جهان بازی کنیم. از آن مهم‌تر اینکه تیم امید هم بازی انجام خواهد داد.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: یک بازی با فرانسه داریم. اوکراین نیز جزو برنامه‌هایمان است که بهمن ماه با آنها دیدار خواهیم داشت. درواقع فیفادی‌ها را استفاده می‌کنیم که آماده باشیم. یکی از محسنات این دیدار این است که هر دو تیم‌های امید خود می‌آیند.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین