اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۷۲۹۵

داور لیگ برتری یک دقیقه را نتوانست مدیریت کند؟

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: داوری که در لیگ برتر سوت می‌زند، چرا یک دقیقه پایانی بازی را مدیریت نکرد؟
۰۲:۱۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| مهران نجفی در گفت‌وگویی، درمورد نیمه‌تمام ماندن بازی با اکسین در روز گذشته گفت: فقط یک دقیقه تا پایان بازی وقت باقی مانده بود، اما وقتی یک سنگ به کمک داور اصابت کرد، داور بازی را نیمه‌تمام گذاشت. من پرتاب سنگ را تأیید نمی‌کنم، اما واقعیت آن است که در شهر رشت ما 120 دقیقه فحش شنیدیم، با این حال هم تیم ما و هم تیم سپیدرود 10 میلیون تومان جریمه شدند. در این شهر 120 دقیقه به مازیار زارع فحاشی کردند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد.

وی ادامه داد: در بازی دیروز با اکسین هم داور می‌توانست سوت پایان بازی را بزند و یک دقیقه پایانی مسابقه را مدیریت کند. دو بازیکن ما اخراج شده بودند و ما 9 نفره بازی کرده بودیم.

سرپرست خونه به خونه با انتقاد از داور بازی گفت: قبل از این مسابقه هم از فدراسیون هم خواسته بودیم داور این بازی را تغییر بدهد، زرگر فصل گذشته هم در بازی با نساجی به ما ضربه زد، در این فصل هم در بازی با بادران می‌توانستیم پیروز شویم، اما اشتباه داوری به ضرر ما تمام شد.

نجفی در مورد درگیری مهرداد میناوند گفت: ظاهراً از طرف اکسین حرف‌هایی زده شده بود که باعث ناراحتی میناوند بود و همین مسئله باعث شد که او درگیری پیدا کند.

وی در مورد اینکه داور در باخت دو بر صفر خونه به خونه تأثیرگذار بود، گفت: من باید فیلم بازی را ببینم، نمی‌توانم بدون دیدن فیلم اظهارنظر کنم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین